استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهدا اجازه ندادند پرچم ایران پایین بیاید و ورزشکاران نیز بدنبال برافراشته شدن پرچم ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۳۹۵۸۶۰

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ محمد کرمی در هشتمین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زاهدان که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و روز "زاهدان من" برگزار شد، اظهار داشت: ورزشکاران شهید با بصیرت و تشخیص به موقع سکوی قهرمانی و میادین رقابت را کنار گذاشته و به پیام امام راحل در مسیر حق لبیک گفته و جان خود را فدای تامین آسایش و آرامش جامعه اسلامی کردند.

 

وی ادامه داد: یکی از مهمترین سیره های شهدا فعالیت شبانه روزی برای توسعه ورزش جوانان بود.

 

استاندار سیستان و بلوچستان بر توسعه اخلاق در ورزش تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت ورزش انتظار می رود به منظور حفظ شادابی و سلامتی در جامعه به این بخش توجه ویژه شود تا با توسعه این فرهنگ زمینه نزدیکی انسان به خدا، تعادل جسم و جان، آمادگی جسمانی، نشاط و شادابی افراد فراهم شود.

 

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان نیز در این مراسم گفت: نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان سال ۹۱ و امسال هشتمین یادواره برگزار و از۶۰ خانواده معظم شهید استان تجلیل بعمل آمد.

 

عباس شیبک افزود: این یادواره از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری زاهدان با همکاری بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شبکه هامون ،تیپ ۱۸۸ زرهی ارتش،اداره ورزش وجوانان شهرستان زاهدان، سپاه سلمان و با همکاری خانواده شهدا برگزارشد.

 

وی ادامه داد: از آنجایی که شهدا و رزمندگان شجاعانه در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل جنگیدند در پشت جبهه در حوزه ورزشی هم برای حفظ و سلامتی خود و جامعه و سرافرازی ایران اسلامی نهایت تلاش را کردند و قدم‌های مثبتی برداشته‌اند از این رو یکی از اهداف برگزاری این یادواره معرفی الگوهای ورزشی به ورزشکاران و جامعه هستند.

 

شایان ذکر است در پایان این یادواره از خبرنگار خبرگزاری جام جم آنلاین سیستان و بلوچستان به عنوان خبرنگار برتر در بحث ترویج فرهنگ و شهادت تقدیر به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها