رئیس هیئت ووشو سیستان وبلوچستان گفت: مسابقات ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم‌های ملی به منظور اعزام به بازی‎های آسیایی هانگژو و رقابت‌های قهرمانی جهان آمریکا 2023 با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۱۳۹۷۴۲۷

عباس شیبک در گفت وگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ در هانگژو و قهرمانی جهان به میزبانی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات آغاز و با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

 

وی افزود: تیم ووشو بانوان سیستان وبلوچستان با ۶ ورزشکار در بخش ساندا و۳ ورزشکار در بخش تالو حضور داشت که درپایان نرگس بهادرانی توانست دروزن منفی48 مدال نقره مسابقات را بدست آورد و در مجموع خانم ها آیدا حیدری از تهران، نرگس بهادرانی از سیستان و بلوچستان و مهسا فروغی از اصفهان و کبری بیرانوند از لرستان به موفقیت رسیدند.

پایان مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ ملی بانوان با معرفی نفرات برتر

شبک افزود: دراین دوره از رقابت ها، زینب عباسی داور بین المللی ووشو استان نیز به عنوان مسئول کمیته بانوان نقش آفرینی کرد و توانست با‌ قضاوت های درست وبی نقص شانس خود را برای حضور دربازی های آسیایی دوچندان کند.

 

وی ادامه داد: تیم ووشو آقایان نیز توانست دو مدال برنز و نقره، توسط علیرضا ریگی دروزن منفی65 و محمدرضا ریگی در وزن منفی 85 کسب کند و پویا آذرنگ با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها