گشت و بازدیدهای مشترک اعضای قرارگاه امنیت غذایی در ماه مبارک رمضان به طور مستمر انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۳۷۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا؛  مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شده است.

حسن دشتی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و آغاز توزیع کالای اساسی در طرح ضیافت، نظارت بر بازار در شهرستان آبادان تشدید شده و تاکنون ۲۱ واحد صنفی متخلف به مرحله ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی رسیده است.

وی افزود: این پرونده ها شامل ۵ فقره پرونده مربوط به واحدهای نانوایی، ۷ فقره پرونده واحد قصابی، ۶ فقره مرغ و تخم و مرغ، ۲ فقره لبنیات فروشی و یک فقره مربوط به فروشگاه میوه می شود.

دشتی نژاد ادامه داد: جرایم این واحدهای صنفی کم فروشی و گران‌فروشی، عدم رعایت اصول بهداشتی، عدم درج قیمت و توزیع خارج از شبکه آرد بوده است که به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: نحوه برخورد قانونی با متخلفین به نسبت درجه جرم و به تشخیص اداره تعزیرات این شهرستان بوده و جرایم نقدی مختلفی برای این تخلفات اعمال می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: گشت و بازدیدهای مشترک اعضای قرارگاه امنیت غذایی در ماه مبارک رمضان به طور مستمر انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها