امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: یکی از مهمترین کارها برای مهار تورم، حمایت از تولید داخلی است؛ حمایت از تولید داخلی،‌ سه مؤلفه‌ی دولت، تولید کننده و مردم دارد.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۱۰
به گزارش جام جم آنلاین تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی اولین نمازجمعه شهرستان در سال جدید، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه فرصت ها است؛ ماه مهمانی خدا و استفاده از سفره کرم الهی؛ اگر از این فرصت ها، به خوبی استفاده کنیم، ذخیره عظیمی به دست خواهیم آورد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: با فضیلت ترین اعمال در ماه مبارک رمضان، دوری از گناه و معصیت است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان، محور برنامه ها، باید مسجد باشد؛ همه کمک کنیم که مساجد در این ماه رونق بگیرند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در جمع زائران حرم مطهر رضوی، گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم رضوی، در حقیقت نقشه راه کشور در سال جدید است.

امام جمعه فیروزکوه عنوان کرد: با توجه به بنیه قوی کشور و ظرفیت های خدادادی و سرمایه عظیم انسانی، مهار تورم کاملاً ممکن است و این را ما در عرصه های علمی، پزشکی،‌ نظامی و … بارها تجربه کرده ایم؛ لذا آینده کاملاً روشن و امیدبخش است.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین کارها برای مهار تورم، حمایت از تولید داخلی است؛ حمایت از تولید داخلی،‌ سه مؤلفه‌ی “دولت، تولید کننده و مردم” دارد.

حجت الاسلام حیدری افزود: وظیفه دولت، حمایت، هدایت و نظارت است و باید از تصدی گری اجتناب کند و کار را به مردم بسپارد.

وی تصریح کرد: تولید کننده باید کالای ایرانی را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت تولید کند.

وی در ادامه بیان داشت: مردم باید با تعصب از کالای ایرانی استفاده کنند و وقتی جنس ایرانی هست، از کالای غیرایرانی استفاده نکنند.

خطیب نمازجمعه شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: به فضل الهی، آینده ایران اسلامی بسیار روشن است و از گردنه اقتصادی هم عبور خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها