مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۷ شهرداری:

باغ فدک از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: درهای باغ فدک به عنوان تنها مرکز اقامت موقت روباز اصفهان از روز بیست‌وپنجم اسفند ‏سال‌ جاری برای بهره‌برداری مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی باز خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۹۹۴۸۱

جام جم آنلاین اصفهان ؛ علی‌اصغر شاطوری با اشاره به فعالیت‌های مرتبط با ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: باغ فدک به‌عنوان تنها محل اسکان مسافران نوروزی با مساحتی حدود ۷۰ هکتار در شمال این منطقه واقع شده و هرسال میزبان جمع بسیاری از هموطنان است.

وی افزود: در راستای اقدامات عمرانی، زیرساختی، نظارتی، خدمات عمومی، تدابیر امنیتی و انتظامی، اقدامات فرهنگی و ارتقای نشاط اجتماعی در باغ فدک فعالیت‌های زیادی انجام شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به احداث و تکمیل بازارچه مرکزی و نمازخانه اشاره کرد.

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث مخزن آب، ایستگاه پمپاژ آب، لوله‌کشی آب مصرفی، ساماندهی معابر باغ فدک، نصب دوربین‌های نظارت تصویری و تعمیرات ابنیه در حال انجام است و تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه درهای باغ فدک به عنوان تنها مرکز اقامت موقت در فضای روباز، بیست‌وپنجم اسفند ‏سال جاری برای بهره‌برداری مسافران نوروزی و شهروندان اصفهان بازگشایی خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: به غیر از اجرای طرح‌های عمرانی در باغ فدک، خدماتی از قبیل کمیته استقبال از مسافران در ورودی این مجموعه، برگزاری جنگ، تئاتر خیابانی، برنامه تحویل سال و مهمان شهر، کاشت درخت و درختچه در باغ، نصب تابلوی شارژ موبایل، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها، سکوهای نصب چادر و لکه‌گیری معابر داخلی، برای مسافران در نظر‬ گرفته شده و در حال انجام است.

شاطوری خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ۱۴۰۲، اقداماتی در راستای آماده‌سازی و استقبال از سال نو در سطح منطقه هفت مانند گل‌آرایی استقبال از سال جدید، رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری، خط‌کشی معابر اصلی، پیرایش مورد نیاز از نظر سیما و منظر شهری و در مجموع خانه‌تکانی شهر در حال انجام است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها