بهره‌مندی بیش از ۱۷۲ هزار مددجو البرزی از فرصت‌های شغلی

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: در ۴۴ سال گذشته، ۱۷۲ هزار و ۶۲۰ مددجو از فرصت‌های شغلی ایجاد شده به همت کمیته امداد این استان بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۹۷۱۹۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛محمد محمدی فرد  با اشاره به لزوم حمایت بیش‌ازپیش نظام اسلامی در امر اشتغال‌زایی و همچنین تسریع در ترغیب مددجویان به سمت کار و تلاش  گفت: طی ۴۴ سال انقلاب بیش از ۱۷۲ هزار مددجو و نیازمند از خدمات ایجاد اشتغال شامل پرداخت تسهیلات، کاریابی، به کارگیری در طرح‌های اشتغال توسط راهبران شغلی و آموزش بهره‌مند شدند.

او توانمندسازی جامعه هدف را مهمترین آرمان کمیته امداد برشمرد و افزود: در طول سال‌های فعالیت این نهاد تعداد قابل‌توجهی از مددجویان مجری طرح اشتغال موفق شده‌اند علاوه بر خودکفایی و کسب استقلال اقتصادی برای سایر افراد جامعه نیز کارآفرینی کنند.

محمدی فرد با بیان اینکه ۵۳ هزار و ۷۷۶ مددجو و نیازمند البرزی طی ۴۴ ‌سال انقلاب اسلامی با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از فرصت شغلی بهره‌مند شدند،گفت : مددجویان و نیازمندان در این مدت با دریافت تسهیلات از محل اعتبارات قرض‌الحسنه سهم اشتغال بانک‌ها و منابع دولتی کمیته امداد پس از ارائه و تصویب طرح‌های با توجیه اقتصادی در مسیر اشتغال و کارآفرینی واردشده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد البرز ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان را به‌عنوان پیش‌نیاز اشتغال در زمره محورهای اصلی حوزه توانمندسازی برشمرد و گفت: مددجویان فاقد مهارت به‌صورت رایگان در دوره‌های آموزشی مراکز معتبر و مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند.

او بابیان اینکه تعدادی از فرصت‌های شغلی مددجویان از طریق کاریابی‌ها ایجاد می‌شود گفت:  کارشناسان اشتغال کمیته امداد البرز برای اطمینان از پایداری و دوام مشاغل ایجاد شده از سوی مجریان طرح‌های خودکفایی به‌طور مستمر بر مراحل اجرای طرح نظارت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها