دوستان قدیمی بار دیگر در کنارهم

کد خبر: ۱۳۹۷۳۳۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مراسمی با عنوان دوستان قدیمی شامگاه ۱۸ بهمن ماه در مهدیه کرج برگزار شد. این مراسم بهانه بسیار خوبی است تا دوستان قدیمی در کنار هم جمع شوند و خاطرات شیرین خود از روزهای انقلاب و دفاع مقدس با یکدیگر مرور کنند.این مراسم با مدح سرایی حاج داود علیزاده و سخنرانی مهندس محمدرضا باهنر(عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام)همراه بود.

محمدحسین روحی یزدی، مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز گفت:جمعی که امروز در کنار هم هستیم به نام دوستان قدیمی نام دارد.مراسم به این صورت برنامه ریزی شده است که هر فصل یک مرتبه افرادی که سابقه دوستی و رفاقت با یکدیگر را دارند دعوت کنیم و در چنین جلسه ایی حضور پیدا کنند.مدتی بود که این همنشینی ها مواجه شد با بیماری کرونا و با وقفه ایی روبرو شد.امیدواریم از این به بعد که وضعیت رو به شرایط عادی است بتوانیم هر فصل دوباره این جلسات را برگزار کنیم.

محمدحسین روحی یزدی در آخر اشاره کرد:افرادی که در این جلسه حضور پیدا می‌کنند علاقه مندان به ولایت و نظام اسلامی هستند.گاهی ممکن است بعضی از تفکرات و گرایش های خاصی هم وجود داشته باشند ولی ما به دنبال دیدگاه های خاص نیستیم.نکته ایی که برای ما اهمیت بالایی دارد ولایت مداری است.وجه مشترک همه عزیزان دوستداری انقلاب اسلامی ایران میباشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها