"فاطمه ساریخانی" خبرنگار روزنامه جام جم در استان مرکزی توانست رتبه اول در بخش تیتر سومین دوره جشنواره ابوذر را در استان مرکزی به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۱۳۹۵۹۳۱

به گزارش جام جم آنلاین از استان مرکزی، سومین جشنواره رسانهای ابوذر در استان مرکزی همزمان با معرفی برگزیدگان پایان یافت که براین اساس در بخش یادداشت "علیرضا کاظمی کرکان" از پایگاه خبری-تحلیلی دیارآفتاب، "کبری بهرامی" از تابناک مرکزی و "محمدجواد بهلول بندی" از  باشگاه خبرنگاران جوان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش عکس نیز رتبه های نخست تا سوم به "پریسا بهزادی" از خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، "مائده صوفی" خبرگزاری برنا و "بهنام یوسفی" خبرگزاری مهر رسید.

در بخش تیتر نیز "فاطمه ساریخانی" از روزنامه جام جم، "مبین جلیلی" از خبرگزاری تسنیم و "محمدرضا داودآبادی" از پایگاه خبری-تحلیلی دیارآفتاب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش گزارش خبری_تحلیلی نیز "علیرضا کاظمی کرکان" از پایگاه خبری-تحلیلی دیارآفتاب، "محمدرضا داودآبادی" از پایگاه خبری-تحلیلی دیارآفتاب و "معصومه ابراهیمی" از خبرگزاری ایرنا مرکزی رتبه های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش مصاحبه تنها "مبین جلیلی" از خبرگزاری تسنیم توانست رتبه برتر این بخش را به خود اختصاص دهد و هیچ اثر دیگری از سوی شرکتکنندگان رتبهای به دست نیاوردند، همچنین  "آزاده عباسی" از خبرگزاری ایرنا مرکزی نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش موشن گرافی "عاطفه محمدی" از خبرگزاری بسیج و در بخش کلیپ و گزارش ویدئویی نیز "شیوا شجری" از خبرگزاری صدا و سیما شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین در این مراسم از "علی حبیبی"، "نائبعلی هداوند" به عنوان پیشکسوتان حوزه خبر و رسانه استان مرکزی و "عادل عزیزی" به عنوان پیشکسوت فعال عرصه عکس خبری به صورت ویژه از سوی سازمان بسیج رسانه استان مرکزی تقدیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین، فاطمه ساریخانی از خبرنگاران جوان استان مرکزی است که سابقه همکاری با هفته نامه بیان اندیشه در استان مرکزی، خبرگزاری موج و خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی و روزنامه جام جم در این استان را دارد.

وی با کسب رتبه اول بخش تیتر موفق شد تا به مرحله کشوری سومین جشنواره ابوذر راه یابد که در هفته های پیش رو نیز رتبه های برتر جشنواره کشوری ابوذر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها