فروش ویژه گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در فرنا [تخفیف زمستانه]

اگر به دنبال خرید یک موبایل عالی با قیمت مناسب هستید توصیه می‌کنیم حتی لحظه‌ای فرصت استثنایی فروش ویژه گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در فرنا [تخفیف زمستانه] را از دست ندهید.
کد خبر: ۱۳۹۵۳۸۴

فرنا یک فروشگاه اینترنتی موبایل است که تمام گوشی‌های سامسونگ حتی جدیدترین آنها یعنی گوشی سامسونگ s22 5g ظرفیت 256 و تمام گوشی‌های شیائومی از جمله گوشی شیائومی mi 11 ultra 5 حافظه 256 و گوشی شیائومی پوکو f4 را در فروش ویژه خود با تخفیف زمستانه با بهترین قیمت موجود در بازار، بالاترین کیفیت، ضمانت اصالت کالا و همچنین ارسال رایگان به فروش می‌رساند. شما می‌توانید همین حالا برای خرید گوشی های سامسونگ و شیائومی با اطمینان کامل از فرصت استثنایی فروش ویژه فرنا استفاده کنید.

این روزها تقریباً همه‌چیز را می توان در اینترنت پیدا کرد. اینترنت همه جنبه‌های زندگی را ساده کرده و خرید آنلاین موبایل نیز یکی از زمینه‌هایی است که به راحتی در آن می‌درخشد. در دنیایی که به نظر می‌رسد بسیاری از افراد برای صرفه‌جویی در صرف زمان و پول خود ارزش قائل هستند، خرید آنلاین هر کالایی ارزش بیشتری پیدا می‌کند. بنابراین اگر شما نیز از ان دسته از افراد هستید، ما خرید آنلاین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی را از فروشگاه اینترنتی فوق العاده عالی و با قابلیت اعتماد بالای فرنا به شما توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید از فرصت استثنایی و فوق العاده فروش ویژه گوشی های سامسونگ و شیائومی در فرنا [تخفیف زمستانه] نهایت استفاده را ببرید.

qBmOnJQqzqqL.jpg

خرید گوشی سامسونگ s22 5g ظرفیت 256 با تخفیف زمستانه در فرنا

سامسونگ سه گوشی پرچمدار خود را برای نیمه اول سال 2022 روانه بازار کرد که بدون شک گوشی سامسونگ s22 5g ظرفیت 256 یک گوشی واقعی در بین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ است. خبر خوب این است که شما می‌توانید گوشی سامسونگ s22 5g ظرفیت 256را با قیمتی استثنایی در تخفیف زمستانه فرنا بخرید و در کمترین زمان ممکن درب منزل گوشی موبایل خود را تحویل بگیرید.

گوشی سامسونگ s22 5g ظرفیت 256 یک گوشی پرچمدار سال 2022 است که اوایل سال گذشته عرضه شد و در حال حاضر با قیمت بسیار پایین در فرنا به فروش می‌رسد و بهتر است خریداران علاقه مند این فرصت استثنایی را از دست ندهند. گوشی سامسونگ s22 5g ظرفیت 256 یکی از بهترین دوربین‌ها را دارد و علاقه مندان به عکاسی و همچنین کسانی که به موبایل برای فیلمبرداری خوب نیاز دارند، می‌توانند به راحتی به این گوشی هوشمند برای گرفتن عکس‌های جذاب و عالی اعتماد کنند.

همچنین گوشی سامسونگ s22 5g ظرفیت 256 دارای یک SoC رده بالا اسنپدراگون 8 نسل 1 است که قادر به ارائه عملکرد سریع و روان است. شما می‌توانید بازی‌های گرافیکی پیچیده را نیز بدون هیچ کندی در این گوشی انجام دهید. باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی در آن قرار دارد که از شارژ سریع سیمی 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

وقتی صحبت از نمایشگرها می‌شود نیز گوشی های پرچمدار سامسونگ نظیر گوشی سامسونگ s22 5g ظرفیت 256 یکی از بهترین نمایشگرهای بازار را دارند. این گوشی یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی پر جنب و جوش فول اچ دی + Dynamic AMOLED 2X دارد و از نرخ نوسازی متغیر نیز پشتیبانی می‌کند. امتیاز اضافی گوشی سامسونگ s22 5g ظرفیت 256 این است که دارای استاندارد IP68 است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم حتی لحظه‌ای فرصت استثنایی فروش ویژه گوشی های سامسونگ و شیائومی در فرنا [تخفیف زمستانه] به ویژه خرید گوشی سامسونگ s22 5g ظرفیت 256 را از دست ندهید.

خرید گوشی شیائومی m 11 ultra 5 با تخفیف زمستانه در فرنا

خرید اعتباری

گوشی شیائومی m 11 ultra 5نسخه ارتقا یافته Mi 11 است. با پیکربندی دوربین کاملاً متفاوت، فناوری باتری بهبود یافته و امتیاز IP68 اضافه شده، تجربه کامل‌تری از یک گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد.

گوشی شیائومی m 11 ultra 5برترین گوشی شیائومی برای سال 2021 به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد به لطف پیکربندی دوربین کاملاً متفاوت و مفیدتر، کاستی‌های Mi 11 را برطرف می‌کند. همچنین گوشی شیائومی m 11 ultra 5دارای یک صفحه پیش نمایش سلفی منحصر به فرد در پشت و قیمت نسبتاً بالایی است. البته بهتر است برای قیمت آن نگران نباشید زیرا با فروش ویژه گوشی های سامسونگ و شیائومی در فرنا [تخفیف زمستانه]می‌توانید گوشی شیائومی m 11 ultra 5را بهترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید.

با معرفی گوشی شیائومی m 11 ultra 5، این برند در حال حاضر یک خانواده کامل از تلفن‌های همراه در Mi 11 Lite، Mi 11i، Mi 11، Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra را ارائه کرده است. این موارد قیمت‌های مختلفی را پوشش می‌دهند اما همه گوشی های شیائومی را می‌توانید با اطمینان کامل و بهترین قیمت در تخفیف زمستانه فرنا خریداری کنید. که اگر می‌خواهید یک گوشی پرچمدار شیائومی داشته باشید، خرید گوشی شیائومی m 11 ultra 5آن هم در تخفیف زمستانه فرنا می‌تواند فرصت فوق العاده‌ای برای شما باشد.

خرید گوشی شیائومی پوکو f4 با تخفیف زمستانه در فرنا

پوکو به عنوان یک برند شیائومی در سال 2018 راه‌اندازی شد و به سرعت به لطف اولین گوشی هوشمند خود Poco F1 که مشخصات بالایی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌کرد، محبوبیت پیدا کرد. پوکو در سال 2020، قبل از عرضه دومین گوشی خود، توسط غول الکترونیک چینی به یک برند مستقل جدا شد.

گوشی شیائومی پوکو f4 یک گوشی هوشمند عالی، اما فاقد نوآوری است. ارتقاء ظریف اسمارت فون های پوکو نسبت قیمت به عملکرد خوب را نشان می‌دهند. اما گوشی شیائومی پوکو f4 جدید بسیار شبیه به نسل قبلی خود F3 است حتی پردازنده آن یکسان است.

خرید گوشی شیائومی پوکو f4 همان تجربه Poco F3 را حداقل از نظر ویژگی‌های مهم، ارائه می‌دهد. با وجود اسنپدراگون 870 و همان صفحه‌نمایش پر جنب و جوش 120 هرتزی در جلو، مشاهده هرگونه ارتقای قابل توجهی در گوشی شیائومی پوکو f4 دشوار است. چیزی که تغییر کرده طراحی آن است.

به هر حال، اگر به دنبال یک گوشی میان رده هستید و می‌خواهید یک دستگاه سریع و روان که به اندازه یک پرچمدار قدرتمند باشد را بخرید، خرید گوشی شیائومی پوکو f4 ارزش زیادی دارد. خبر خوب این است که می‌توانید گوشی شیائومی پوکو f4را با بهترین قیمت موجود در بازار در تخفیف زمستانه فرنا خریداری کنید.

گوشی شیائومی پوکو f4دارای دو سیم کارت است. دو سیم کارت نانو را می‌پذیرد، اما eSIM در این گوشی پشتیبانی نمی‌شود. حافظه داخلی را نمی‌توان با کارت میکرو SD افزایش داد، بنابراین انتخاب بین دو نوع ذخیره‌سازی با 128 و 256 گیگابایت باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. در مقابل، این گوشی هوشمند بلندگوهای استریویی را ارائه می‌دهد که دارای گواهینامه Dolby Atmos هستند. همچنین یک فرستنده مادون قرمز در بالای گوشی شیائومی پوکو f4وجود دارد، بنابراین گوشی هوشمند می‌تواند به عنوان یک کنترل از راه دور برای بسیاری از دستگاه‌ها استفاده شود.

به طور کلی اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند با بهترین قیمت موجود در بازار بوده و به خریدهای تخفیف‌دار علاقه‌مند هستید توصیه می‌کنیم لحظه‌ای فرصت استثنایی فروش ویژه گوشی های سامسونگ و شیائومی در فرنا [تخفیف زمستانه] را از دست ندهید. فرنا با ضمانت اصالت کالا، قابلیت اعتماد بالا، ارسال رایگان و به موقع و ارائه محصولات با بهترین قیمت یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی موبایل به شمار می‌رود. تنها کافی است همین حالا برای خرید گوشی های سامسونگ و شیائومی مدنظر خود در فرنا آن هم در تخفیف ویژه زمستانه آن اقدام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها