مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام:

۲۹۶ آموزشگاه آزاد غیر دولتی در سطح استان فعالیت دارند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام گفت: ۲۹۶ آموزشگاه آزاد غیر دولتی در سطح استان فعالیت دارند که از این تعداد آموزشگاه آزاد ۲۲۲ آموزشگاه زنانه ، ۲۶ آموزشگاه مردانه و ۴۸ آموزشگاه دو منظوره فعالیت می کنند.
کد خبر: ۱۳۸۲۹۷۷

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حامد سلیمانی  افزود: در شش ماه نخست امسال تعداد کارآموزان رشته های مختلف هفت هزار و ۹۱ نفر بوده است که در مناطق مختلف شامل (آسیب دیدگان اجتماعی، افراد دارای معلولیت ، اتباع خارجی، فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانشجویان و دانش آموزان، زنان سرپرست خانوار، ساکنین سکونتگاه های غیررسمی، مناطق روستایی، سربازان وظیفه، شاغلین بنگاه های اقتصادی، عشایر ، معتادین بهبود یافته و متقاضیان مهارت آموزی ) از آموزش های مهارتی برخوردار شده اند.


وی افزود: ۲ هزار و ۹۰۹ نفر دوره در قالب ۶۵۹ هزار و ۲۷۳ نفر ساعت آموزش های مهارتی در نیمه نخست سالجاری در بخش غیر دولتی ارائه شده است که نسبت به تعهد ایجاد شده تحقق صدرصدی را شاهد هستیم.

 

سلیمانی گفت:در ۶ ماهه اول سالجاری تعداد ۵۳ آموزشگاه آزاد جدید موفق به اخذ مجوز شده اند که با توجه به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیر داشته است و علت این امر نیز تسهیل در صدور مجوز و رفع موانع و مشکلات در راه صدور مجوزها بوده است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام  گفت:همچنین تعداد ۶ هزار و ۴۴۴ نفر در آزمون های مختلف فنی و حرفه ای شرکت نموده که از این تعداد چهار هزار و۱۱۴ نفر در آزمون های آنلاین ، هزار و ۷۹۹ نفر بصورت هماهنگ، ۷۱ نفر در قالب تفاهم نامه و ۴۶۰ نفر در صنعت ساختمان می باشند.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها