حضور نمایندگان کی‌روش در کمپ پزشکی بایر لورکوزن

جام‌جهانی بدون «سردار»

کارلوس کی‌ روش در فهرست جدید بازیکنانی که به منظور حضور در برنامه ارزیابی فنی تا جام جهانی به تیم ملی دعوت شده‌اند، ۹ بازیکن را خط زده و یک چهره جدید را به تیمش فراخوانده است.
کد خبر: ۱۳۸۲۵۹۰

به گزارش جام جم آنلاین، فهرست جدید بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به منظور حضور در راه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی قطر در قالب برنامه «ارزیابی فنی» اعلام شد که نام ۱۶ بازیکن از پنج باشگاه دیده می‌شود.

این فهرست ثابت نیست و در یک ماه آینده امکان تغییرات در آن وجود دارد. بازیکنان هر هفته به مدت سه روز در اختیار کادرفنی خواهند بود و در ساختمان PEC در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش و دستیارانش تمرین خواهند کرد.

نکته جالب توجه در این فهرست ۱۶ نفره، خط خوردن برخی از بازیکنان داخلی نسبت به اردوی شهریور ماه است که به احتمال زیاد نظر کی‌روش را جلب نکرده‌اند و عملکرد آن‌ها باب میل سرمربی پرتغالی نبوده است.

فهرست جدید بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به این شرح است:

دروازه‌بان:

علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، پیام نیازمند

مدافعان:

رامین رضاییان، امید نورافکن، مرتضی پورعلی‌گنجی، سامان فلاح، ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان

بازیکنان میانی:

مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، میلاد سرلک، وحید امیری، محمد خدابنده‌لو

مهاجمان:

محمد محبی، مهدی ترابی

چه کسانی از تیم ملی ایران خط خوردند؟

همانطور که گفته شد این فهرست نهایی نیست اما یک مقایسه بین بازیکنان دعوت شده به اردوی قبلی و فعلی تیم ملی حکایت از خط خوردن بازیکنان ذیل دارد: (جمعا ۹ بازیکن)

مهدی شیری و عارف آغاسی از فولاد، صالح حردانی و مهدی قائدی از استقلال، محمد کریمی، شهریار مغانلو و یاسین سلمانی از سپاهان، رضا اسدی از تراکتور، مهدی حسینی از مس رفسنجان، سعید صادقی از پرسپولیس

بازگشت مدرن‌ترین مدافع فوتبال ایران

روزبه چشمی سال گذشته با هدف بازگشت دوباره به تیم ملی ایران به استقلال بازگشت اما عملکرد او مورد توجه اسکوچیچ نبود.

هر چند خود این بازیکن هم کم‌تر در تیم مجیدی به بازی گرفته می‌شد و معمولا در خط دفاعی به میدان می‌رفت اما با آمدن ساپینتو به استقلال چشمی هم به یک هافبک قابل اتکا برای تیمش تبدیل شد و کی‌روش هم تصمیم گرفته فرصت جدیدی به این بازیکن بدهد.

روزبه چشمی این بار به عنوان هافبک میانی به تیم ملی دعوت شده که در قیاس با جام جهانی ۲۰۱۸ که به عنوان مدافع به کار گرفته شده بود، نقش متفاوتی را زیر نظر کی‌روش تجربه خواهد کرد.

پیش از این و در سال ۲۰۱۸ کی‌روش در واکنش به انتقادها نسبت به دعوت شدن چشمی گفته بود او مدرن‌ترین مدافع فوتبال ایران است.

به گزارش ایسنا، این احتمال می‌رود که سرمربی تیم ملی ایران در نهایت حدود ۱۰ تا ۱۳ بازیکن را از لیگ برتر با خود به جام جهانی ببرد چرا که بیش از ۱۵ بازیکن تیم ملی را در شرایط فعلی لژیونرها تشکیل می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها