دو برنامه جدید رادیویی برای دوستداران ورزش

«نیمکت» و «محوطه گفت‌وگو» در رادیو ورزش

برنامه «نیمکت» کاری از گروه علوم ورزشی شبکه رادیویی ورزش به تهیه‌کنندگی محمود فلاح‌پرویزی و عرفان شهبازی و گویندگی الهام حسینی از ۹مهر روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روی آنتن رفته است. «محوطه گفت‌وگو» نیز از ابتدای فصل پاییز عصرهای جمعه از ساعت 17 مهمان شنوندگان شده است. این برنامه تولیدی با رویکرد سرگرمی، تفریحی، آموزشی و به گونه‌ای متفاوت به خاطره‌گویی با اهالی ورزش می‌پردازد.
کد خبر: ۱۳۸۲۴۹۶
محمدرضا خاکپور، مدیر گروه علوم ورزشی رادیوورزش با اشاره به رویکرد برنامه گفت: نیمکت براساس تعاملات مخاطبان با رادیوورزش و تولیدات مردمی راه‌اندازی شده است. مخاطبان این شبکه، تولیداتی همچون پادکست‌های رادیویی، گزارش‌، عکس و فیلم‌های ورزشی را به این برنامه ارسال می‌کنند. وی همچنین به بخش‌های مختلف این برنامه اشاره کرد وافزود: در بخش «ورزش‌ یاران» دانش‌آموزان گزارشگر گزارش‌های ورزشی را از محل تحصیل و زندگی خود به برنامه ارسال می‌کنند. در «بانوی ایرانی» بانوان گزارشگر می‌توانند گزارش‌های مردمی خود را از ورزش بانوان برای برنامه ارسال کنند.

 محوطه گفت‌وگو، خاطره‌گویی با اهالی ورزش
علاوه‌براینها مریم رستمی، مدیرگروه ورزش و تفریحات رادیوورزش هم درباره محوطه گفت‌وگو بیان کرد: نام برنامه برگرفته از شخصیت مجری برنامه علی خسروی، از داوران پیشکسوت فوتبال است چراکه سال‌ها در محوطه جریمه داوری کرده و درحال‌حاضر وارد محوطه گفت‌وگو شده است. علاوه بر ثبت خاطرات مهمانان برنامه، ایجاد یک فضای مفرح و درعین‌حال آموزنده از خاطرات و تجربیات پیشکسوتان در میادین ورزشی ازجمله رویکردهای برنامه است. 
وی افزود: یکی از کمبودهای ما در رادیوورزش طراحی برنامه‌های گفت‌وگومحور در قالب سرگرمی، تفریحی و با هدف آموزشی است. این برنامه را به‌صورت فصلی آماده کردیم که اگر نیاز مخاطب تامین شد، آن را ادامه دهیم. 
محسن افضلی، تهیه‌کننده محوطه گفت‌وگو هم درخصوص این برنامه گفت: این برنامه قرار است با اهالی ورزش گپ‌وگفت صمیمانه و متفاوتی داشته باشد‌. نگاهی به زوایای پنهان زندگی آنها، مسائل شخصی و روزمره، اوضاع‌واحوال خانواده و... که اگر به‌عنوان نقطه قوت یا ضعف آن چهره بود و کمتر کسی به آن پرداخته بتوانیم مطرح کنیم تا برای شنوندگان جذابیت داشته باشد.
وی با اشاره به حضور علی خسروی به‌عنوان مجری برنامه گفت: فکر می‌کنم حضور خسروی با توجه به ویژگی‌های شخصی او بتواند نظر مخاطبان را جلب کند. صراحت‌لهجه، شیوایی سخن و همچنین حضور چندساله او در دل ورزش و داوری‌های ماندگارش کمک شایانی به کسب رضایت  شنوندگان می‌کند. 
علی خسروی، داور پیشکسوت فوتبال و مجری این برنامه افزود: ۳۰سال در عرصه بین‌المللی داوری با صد قضاوت فعالیت داشتم. این اتفاق نقطه‌عطفی در برنامه‌های گفت‌وگومحور رادیویی است چراکه خاطرات مشترکی با ورزشکاران رشته‌های مختلف دارم. همه تلاشم این است که حس‌وهیجان را به شنونده و مهمان برنامه منتقل کنم.
 
منبع: ضمیمه قاب‌کوچک روزنامه جام‌جم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها