با هوشیاری و تلاش ضربتی پلیس آگاهی قشم، یک قاتل متواری در کمترین زمان پس از وقوع قتل شناسایی ودستگیر شد
با هوشیاری و تلاش ضربتی پلیس آگاهی قشم، یک قاتل متواری در کمترین زمان پس از وقوع قتل شناسایی ودستگیر شد
کد خبر: ۱۳۸۰۳۴۷

 

هرمزگان-جام جم انلاین-با هوشیاری و تلاش ضربتی پلیس آگاهی قشم، یک قاتل متواری در کمترین زمان پس از وقوع قتل شناسایی ودستگیر شد .

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : در پی وقوع یک فقره قتل عمد خانمی ۲۸ ساله با ضربات چاقو در شهر درگهان قشم و متواری شدن قاتل یاقاتلان ، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار آگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

 

وی افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی قشم با تلاش بی وقفه و شبانه روزی وتعقیب ومراقبت ویژه و اجرای طرح مهار در شهرستان در کمتر 72 ساعت پس از وقوع قتل هویت قاتل که همسر مقتوله و تبعه افغانی بوده مشخص و ضمن شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از روستاهای شهر رمکان ، متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند .

 

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت : متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی و قتل متوفی ، انگیزه خود را اختلاف خانوادگی با همسر خود عنوان کرد.

 

این مقام انتظامی استان با بیان این که قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ‌معرفی و از آن طریق با قرار وثیقه روان زندان شد ، با هدف پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، به عموم شهروندان و مردم استان توصیه کرد در حل مسائل و اختلافات احتمالی خانوادگی از مشورت کردن با ریش سفیدان و بزرگان فامیل و مراجعه به مراکز مشاوره دریغ نکرده و نسبت به کنترل خشم و حل مشکل خود از طریق قانون اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها