استاندار هرمزگان گفت:تمهیدات شورای ترافیک ویژه بازگشایی مدارس در طول یکماهه مهرماه برقرار است.
استاندار هرمزگان گفت:تمهیدات شورای ترافیک ویژه بازگشایی مدارس در طول یکماهه مهرماه برقرار است.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۱۴

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان گفت:تمهیدات شورای ترافیک ویژه بازگشایی مدارس در طول یکماهه مهرماه برقرار است.


مهدی دوستی  در شورای ترافیک و کاهش تصادفات بر تکمیل امکانات کنترل ترافیک در مسیرهای ورودی مدارس استان تاکیدکرد.

 

دوستی  با اشاره به اهمیت زمان بازگشایی مدارس بعد از دوسال کاهش فعالیت های اجتماعی دانش آموزان گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه بازگشایی مدارس در طول یکماهه مهرماه برقرار است تا دانش آموزان با شرایط محیط تحصیلی و رعایت نکات ایمنی کاملا آشنا شوند.

 

استاندار هرمزگان استفاده از ظرفیت های همیاران پلیس و نیروهای هلال احمر را ضروری برشمرد و افزود: آموزش نیروهای همیار و مدیران مدارس در افزایش ایمنی و حفظ سلامت و آرامش دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد و می توانند در کنار انجام وظیفه پلیس، ضریب امنیت تردد دانش آموزان را بالا ببرند.

 

مهندس دوستی ضمن تاکید بر تکمیل تمهیدات ترافیکی مسیر های منتهی به ورودی مدارس ادامه داد: فرمانداران مطمئن شوند که مسیرهای تردد مدارس درون شهری و روستایی بویژه روستاهای دوقسمتی واقع در کناره جاده ها به سرعتکاه، علائم و تابلوهای جدید مجهز شده باشند و با هماهنگی پلیس راه نسبت به اصلاح و نوسازی استاندارد خط کشی ها اقدام کنند.


گفتنی است در این نشست درباره ی برنامه های کوتاه مدت جهت تسریع در اصلاح و بازسازی محور لار-کهورستان، پیگیری افزایش اعتبارات تکمیل اصلاح ترانشه حاجی آباد و گزارش فرمانداران و مدیران از اصلاح و نوسازی و تکمیل علائم و هشدارهای کاهنده خسارت جانی در حوادث مواردی مطرح و تصمیم گیری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها