به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه و با مساعدت بنیاد سینمایی فارابی روز سینمای ایران در جشنواره فیلم‌های اسلامی قازان برپا شد.
کد خبر: ۱۳۸۰۲۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه با اعلام این خبر گفت: در این برنامه دو فیلم از تولیدات بنیاد فارابی به نام‌های قطار آن شب و بچه گرگ‌های دره سیب در شهر قازان پایتخت جمهوری تاتارستان به نمایش درآمد.

احمدوند افزود: همچنین در یک نمایش ویژه فیلم شبی که ماه کامل شد با حضور نرگس آبیار کارگردان و فرشته صدرعرفایی بازیگر این اثر در روز سینمای ایران برای مخاطبان اکران و در پایان نمایش نیز نشست پرسش و پاسخ درباره این فیلم برگزار شد.

وی گفت: با توجه به محتوا و کیفیت آثار ایرانی مردم و رسانه‌های جمهوری تاتارستان از فیلم‌های ایرانی استقبال شایسته‌‌ای کردند.

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه افزود: با توجه به مذاکراتی که با مسئولان موسسه تاتارفیلم صورت گرفت و ابراز تمایل آنها برای اکران فیلم‌های ایرانی در سینماهای تاتارستان، امیدواریم با حمایت سازمان سینمایی این موضوع به زودی به مرحله اجرا برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها