معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور؛

موسسات خیریه بازوان یاریگر کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان:

اعتبار ۱۲۳ میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد هرم

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از ایجاد سه هزار و 841 فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان با اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال طی پنج ماهه سال جاری خبر داد.
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از ایجاد سه هزار و 841 فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان با اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال طی پنج ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۹۲

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از ایجاد سه هزار و 841 فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان با اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال طی پنج ماهه سال جاری خبر داد.

 

جلیل تراهی اظهار کرد: توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از مهمترین فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در همین راستا طی پنج ماهه سال جاری با اعطای تسهیلات و سیاست های ایجاد اشتغال موفق شدیم زمینه اشتغال برای تعداد سه هزار و ۸۴۱ نفر از مددجویان و نیازمندان در این استان را فراهم نماییم.

 

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال این افراد بالغ بر ۱۲۳ میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است، افزود: از این مبلغ ۱۱ میلیارد تومان از اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان از هم افزایی و اعتبارات بانک های عامل استان بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح نمود: در راستای توانمندسازی مددجویان روستایی و برای رسیدن به استقلال مالی و خودکفایی،۵۳ درصد از اعتبارات پرداخت شده تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به خانواده های تحت حمایت مناطق روستایی و محروم استان هرمزگان اختصاص یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها