معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور؛

موسسات خیریه بازوان یاریگر کمیته امداد هستند

رسالت کمیته امداد راهبری خیر و احسان و هم افزایی با موسسات خیریه است.با موسسات خیریه برای حل مشکلات نیازمندان هم  عهد می شویم.
کد خبر: ۱۴۴۱۶۷۷
به گزارش خبرنگار جام جم-زهرا ماندنیان فرد-حبیب الله آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد، در همایش نکوداشت و تجلیل از موسسات خیریه، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری استان بوشهر اظهار داشت: مردم در تمامی عرصه های اجتماعی و اقتصادی  جامعه تاثیرگذار هستند و گروه های مردمی و موسسات خیریه لازم است در این  زمینه مردم را راهبری کنند.
 
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد و موسسات خیریه رقیب هم نیستند گفت: رسالت کمیته امداد راهبری خیر و احسان و هم افزایی با موسسات خیریه و گروه های مردمی برای رفع مشکلات نیازمندان در حوزه مختلف درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و ازدواج و ... است.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی خاطر نشان کرد: هزاران گروه مردمی و موسسه خیریه در کشور دور هم جمع شده اند  و برای کارهای خیر و احسان یاری گر کمیته امداد هستند.
 
آسوده هدف از برگزاری این همایش را عنوان کرد و گفت: هدف اول تکریم و تشکر از زحمات  و تلاش های موسسات خیریه و گروه های مردمی است که در طول چهل و اندی سال  به صورت خودجوش و خالصانه دارند به مردم و نیازمندان کمک می کنند.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد  هدف دوم از این همایش  را تجدید بیعت با موسسات و گروه های مردمی عنوان کرد و خاطرنشان کرد امروز در شش عرصه مهم  اجتماعی از جمله  مسائل آموزشی و تحصیلی فرزندان نیازمند، مسائل درمان و بهداشت نیازمندان، مسکن و سرپناه، اشتغال و خودکفایی، ازدواج جوانان و ریشه کن کردن آسیب های اجتماعی مردم محروم هم عهد و هم پیمان می شویم  با تمام توان و تلاش خود در این راه قدم برداریم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها