مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر خبر داد :

ادامه فعالیت کتابخانه ها در نوروز 1403

توسط کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان برگزار می‌شود؛

سوگواره زائران و جاماندگان اربعین حسینی

در سوگ چهلمین روز شهادت امام حسین( ع ) با عنوان سوگواره زائرین و جاماندگان اربعین حسینی ، برنامه‌های متنوع فرهنگی در سه محور محافل ادبی، پویش‌ها، مسابقات و طرح تربیتی سلام بر امام حسین (ع ) برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۳۷۹۰۴۴

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،در سوگ چهلمین روز شهادت امام حسین( ع ) با عنوان سوگواره زائرین و جاماندگان اربعین حسینی ، برنامه‌های متنوع فرهنگی در سه محور محافل ادبی، پویش‌ها، مسابقات و طرح تربیتی سلام بر امام حسین (ع ) برگزار می‌شود.

مجتبی عباسی رئیس اداره کتابخانه های عمومی دشتستان در این باره گفت : هدف از اجرای این برنامه ها اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورا و قيام حسيني؛ گسترش فرهنگ كتاب خواني و مطالعه كتاب هاي مرتبط با قيام اباعبدالله الحسين عليه السلام و پيوند شور و شعور حسيني از طریق فعاليت هاي فرهنگي كتاب محور می باشد .

وی گفت : در بخش محافل ادبی شعرهای آئینی توسط شاعران محافل ادبی کتابخانه های عمومی شهرستان انجام می گیرد .

عباسی افزود : در بخش پویش ، که به نام پویش سلام بر امام حسین (ع) نامیده شده است کودکان 4 تا 12 سال می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی شهرستان در این برنامه شرکت کنند .

وی اظهار داشت : علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند به سامانه مسابقات اربعین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی arbaeen.samakpl.ir مراجعه کنند.

 

جام جم آنلاین-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها