با دستگاه تولید لیوان کاغذی در خانه درآمد میلیونی داشته باشید!!

کد خبر: ۱۳۷۷۹۱۷

دستگاه لیوان کاغذی دستگاهی است که روزانه قابلیت تولید تعداد معینی لیوان یک بار مصرف کاغذی را دارد. امروزه به طور چشمگیری از لیوان های یک بار مصرف به جای لیوان های شیشه ای و پلاستیکی استفاده می شود. در واقع مزایای لیوان های یک بار مصرف خصوصاً نوع کاغذی آن باعث شده است که دیگر در مهمانی ها و مکان های عمومی، کمتر اثری از لیوان های معمولی دیده شود.

در صورتی که با دستگاه لیوان کاغذی آشنایی ندارید، حتما به ادامه ی این مقاله توجه بفرمایید؛ همچنین اگر می خواهید در مورد این دستگاه اطلاعات بیشتری کسب کنید، مطالعه ی مطالب زیر به دردتان می خورد. ما در این مقاله در مورد دستگاه لیوان کاغذی، قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی، خط تولید لیوان کاغذی و هزینه ی راه اندازی خط تولید آن برایتان صحبت می کنیم.

 

بررسی مشخصات دستگاه

با گسترش جمعیت و پیشرفت تکنولوژی، لیوان های یک بار مصرف وارد مهمانی ها، رستوران ها و مراکز عمومی شدند. این لیوان ها در ابتدا از پلاستیک تهیه می شدند. رفته رفته مشخص شد که لیوان پلاستیکی به دلیل برخورداری از مواد شیمیایی برای سلامتی انسان زیان آور است؛ همچنین سلامتی محیط زیست را به خطر می اندازند. در مقابل، لیوان های یک بار مصرف کاغذی گزینه ی بهتری بودند كه با ریختن مایعات گرم تغییر حالت نمی دهند و فاقد مواد شیمایی زیان آور هستند. به این ترتیب لیوان یک بار مصرف پلاستیکی، جای خود را به نوع کاغذی داد.

امروزه استفاده از لیوان های یک بار مصرف کاغذی بسیار چشمگیر شده است؛ بنابراین بسیاری از افراد به این فکر افتادند که از طریق خرید و فروش آن کسب درآمد نمایند. این لیوان ها به وسیله ی دستگاه مخصوص تولید می شوند. دستگاه لیوان کاغذی نحوه ی کار آسانی دارد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد با خرید و راه اندازی آن در منزل به تولید لیوان یک بار مصرف می پردازند و درآمد نسبتا قابل ملاحظه ای از فروش آن ها به دست می آورند.

انواع دستگاه لیوان کاغذی

همان طور که ذکر کردیم، دستگاه لیوان کاغذی یک دستگاه اتوماتیک است. تمام مدل های آن نیز به همین صورت هستند، یعنی در خط تولید آن ها نیازی به دخالت نیروی انسانی نیست. با این حال این دستگاه ها از جهات مختلفی با هم متفاوت هستند.

  • سرعت دستگاه:

دستگاه های تولید لیوان کاغذی از لحاظ سرعت تولید لیوان با هم تفاوت دارند. پیشرفته بودن دستگاه باعث می شود که تعداد بیشتری لیوان را در دقیقه تولید کند. این رنج از 60 تا 150 لیوان در هر دقیقه متغیر است.

  • اندازه و ابعاد لیوان های تولید شده:

یک دستگاه قابلیت تولید لیوان در هر اندازه و ابعادی را ندارد. این ویژگی به پیشرفته بودن دستگاه بستگی دارد. مشخصات فنی دستگاه لیوان کاغذی و قالب هایی که همراه خود دارد، مشخص می کنند که دستگاه قابلیت تولید لیوان با چه ابعاد و گرمایی را دارد.

  • دستگاه های لیوان کاغذی از لحاظ قدرت و وزن نیز متفاوت هستند:

در صورتی که قصد تولید لیوان کاغذی در منزل را دارید، بهتر است دستگاهی با وزن کمتر خریداری نمایید؛ همچنین قدرت این دستگاه از 4 کیلو وات تا 8 کیلو وات متغیر است. برخی از مدل ها قابلیت تنظیم قدرت دارند و شما می توانید بر اساس نیازتان قدرت دستگاه را تنظیم و کنترل کنید.

 

شرایط نگهداری دستگاه لیوان کاغذی در منزل

شرایط نگهداری این دستگاه حتی در منزل نیز بسیار آسان است. شما به فضایی بسیار بزرگ نیاز ندارید؛ اگر یک اتاق حداقل 20 متری اضافه جهت قرار دادن دستگاه را دارید، کفایت می کند. به دلیل اینکه دستگاه در حال کار، اندکی سر و صدا ایجاد می کند؛ همچنین اگر این اتاق مستقل باشد، بهتر خواهد بود.

میزان برق مصرفی

دستگاه لیوان کاغذی با برق تک فاز کار می کند؛ بنابراین مصرف برق چندانی ندارد و اگر بخواهید در منزل به تولید لیوان کاغذی بپردازید، با مشکل پرداخت هزینه بالای برق مواجه نخواهید شد.

خط تولید

نحوه کار و خط تولید این دستگاه بسیار آسان است. این دستگاه کوچک و بدون آلودگی به راحتی در مکان مورد نظر نصب می شود؛ سپس با روشن کردن دستگاه و بدون دخالت نیروی انسانی، تعداد معینی لیوان کاغذی تولید می کند. لازم به ذکر است که برای برداشتن لیوان های تولید شده از داخل دستگاه، به دخالت دست انسان نیاز است.

مراحل کار دستگاه ساخت لیوان کاغذی

  • مرحله ی اول:

برای اینکه دستگاه لیوان کاغذی را به راه بیندازید، در مرحله ی اول باید کاغذ روکش دار را از قبل تهیه کرده باشید. کاغذ بدون روکش به آن صورت قابلیت نگهداری مایعات را ندارد. کاغذ مورد استفاده برای تولید لیوان کاغذی به دو صورت سینگل و دابل در بازار یافت می شود. کاغذ سینگل فقط از قسمت داخلی دارای روکش است؛ در صورتی که کاغذ دابل از دو طرف روکش دارد. روکش کاغذ مورد نیاز برای تولید لیوان یک بار مصرف کاغذی یک روکش پلی اتیلنی است، این روکش به وسیله ی دستگاه روکش دار کننده بر روی کاغذ کشیده می شود. توجه داشته باشید که پلی اتیلن نوعی پلیمر پلاستیکی استاندارد است و برای سلامتی انسان ضرری ندارد.

  • مرحله ی دوم:

باید کاغذها بر اساس نوع لیوانی که قصد تولیدش را دارید برش داده شوند. لیوان های یک بار مصرف کاغذی ممکن است به عنوان تستر یا سِرو قهوه استفاده شوند که در این صورت اندازه ی لیوان بسیار کوچک است؛ در مقابل لیوان های کاغذی که در فست فودها برای سِرو نوشیدنی، سیب زمینی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، سایز بزرگ تری دارند.

  • مرحله ی سوم:

اگر قصد دارید لیوان شما ساده نباشد، باید طرح مورد نظرتان را بر روی کاغذ چاپ نمایید. طرح های روی لیوان متنوع است. برخی از کارفرمایان تمایل دارند که اطلاعاتی در مورد شغل خود را بر روی لیوان ها چاپ نمایند

 

  • مرحله ی چهارم:

کاغذهای چاپ شده به شکل استروک برش داده شده و برای ورود به دستگاه لیوان کاغذی آماده می شوند.

  • مرحله ی پنجم:

دستگاه، کاغذهای آماده را به لیوان تبدیل می کند. تولید لیوان در این مرحله نیاز به دخالت دست انسان ندارد. قالب های مخصوص، لیوان ها را فرم می دهند، دیواره ها را به هم متصل می کنند و در نهایت کف لیوان را به آن می چسبانند؛ سپس یک اپراتور انسانی باید لیوان های آماده را از داخل دستگاه بردارد.

هزینه ی راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی

اگر قصد راه اندازی خط تولید لیوان یک بار مصرف کاغذی را دارید، بهتر است بدانید این کار هزینه ی چندانی ندارد. شما حتی نیازی به اجاره مکان مخصوص ندارید. یک فضای کوچک با برق خانگی و البته خرید دستگاه لیوان کاغذی، تمام آن چیزی است که نیاز خواهید داشت. در این میان اساسی ترین هزینه، جهت خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی صرف خواهد شد که البته هزینه ای ثابت است و با توجه به نیاز روزافزون جامعه به لیوان کاغذی و فروش بالای این محصول، هزینه ی صرف شده خیلی زود به شما بر می گردد.

 

قیمت دستگاه لیوان کاغذی

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی با توجه به مدل دستگاه، قدرت و سرعت و سطح پیشرفته بودن آن متفاوت است؛ همچنین نوسانات ارز در قیمت فروش دستگاه لیوان کاغذی تأثیر گذار هستند. در این میان قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی دست دوم نسبت به دستگاه های نو کمتر است و اگر دستگاه را از مکان معتبر خریداری نمایید، خیلی سریع می توانید سود و درآمد قابل ملاحظه ای را حتی در منزل کسب کنید.

سخن آخر

در پایان باید یادآور شویم که تولید لیوان یک بار مصرف کاغذی یکی از بهترین و مناسب ترین مشاغل خانگی است که با هزینه اندک راه اندازی می شود. برای شروع، به خرید یک دستگاه تولید لیوان، ترجیحا بهترین مارک دستگاه تولید لیوان کاغذی (جهت بازدهی بهتر)، مکانی کوچک حتی در داخل منزل و یک نفر اپراتور انسانی نیاز خواهید داشت. این کار سود قابل ملاحظه ای دارد و در صورتی که بتوانید با چند رستوران یا فست فود قرارداد ببندید، یکی از سودآورترین مشاغل خانگی محسوب می شود. همچنین جهت دریافت قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی کسب وکاری پر سود به آدرس سایت ایران کاپ www.cup-iran.ir مراجعه نمایید. با پرکردن فرم دریافت مشاوره رایگان کارشناسان فروش با شما تماس میگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها