طی آیینی برگزار شد

اختتامیه مدرسه فوتبال شرکت پالایش نفت تبریز

اختتامیه مدرسه فوتبال شرکت پالایش نفت تبریز در عصر روز سه شنبه 25 مردادماه در زمین چمن مجموعه بیمارستان رازی برگزار گردید. این مدرسه فوتبال 15 تیرماه آغاز به کار نمود و در 12 جلسه تمرینی به آموزش رشته ورزشی فوتبال به فرزندان پرسنل شرکت پالایش نفت تبریز پرداخت.
کد خبر: ۱۳۷۷۳۷۳
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، رئیس تعادل کار و خانواده پالایشگاه تبریز که مسئولیت کلیه خدمات رفاهی ورزشی، این مجموعه را بر عهده دارد در این مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال شرکت پالایش نفت تبریز که با حضور مدیران این شرکت، رئیس ورزش کارگری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و نماینده هیئت فوتبال شهرستان تبریز برگزار شد، گفت: همه گیری بیماری کرونا همه فعالیت های ما را تحت تاثیر خود قرار داد، اما بعد از اینکه کرونا در کشور مهار شد، با آموزش شنا، فوتبال، کاراته و تنیس روی میز شروع کردیم و به آموزش این رشته های ورزشی به فرزندان می پردازیم.

مهرداد تامینی ادامه داد: در این دوره مدرسه فوتبال بیش از 200 نفر از فرزندان پرسنل مجموعه ثبت نام کردند و تحت نظر مربیان داخلی مجموعه و تنی چند از مربیان درجه یک استانی به فراگیری ورزش فوتبال پرداختند.

وی در خصوص دیگر برنامه های این مجموعه گفت: کلاسهای کاراته برای فرزندان پسر زیر15 سال و آموزش شنا برای دختران و پسران که در کلیه استخرهای درجه یک سطح تبریز با معرفی شرکت پالایش نفت تبریز برگزار می شود از دیگر اقداماتی است که در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت انجام می شود.

 رئیس تعادل کار و خانواده پالایشگاه تبریز  با اشاره به اینکه این برنامه ها در راستای پر کردن اوقات فراغت و سالم سازی جسمانی و روحی کارکنان و خانوادهاست، افزود: هنوز نتوانسته ایم به برنامه هایی که قبل از کرونا داشتیم برسیم، اما تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی درست، به ارتقا سلامت کارکنان و افزایش سطح ارتقا کیفی ورزش استان کمک نماییم.

معاونت عملیات پالایش نفت تبریز در این مراسم گفت: مدرسه فوتبال پالایش نفت تبریز تلاش کرد تا محیطی امن، سالم و پویا را برای فرزندان پرسنل ایجاد نماید.کودکانی که امروز در این مدرسه فوتبال هستند فردا باید وارد جامعه شوند و یک محیط ورزشی فرصت مناسبی است تا این کودکان با سایر افراد جامعه ارتباط برقرار نمایند.

علیرضا آقابگلو حمایت از ورزش را وظیفه ای همگانی دانست که می تواند باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه شود و خاطر نشان کرد: ورزش به کودکان می آموزد شکست نیز مانند پیروزی بخشی از زندگی است که باید از آن درس گرفته و در راه بهتر شدت استفاده نمایند.

رجبی استعدادیاب وزرشی آموزش و پرورش که از مدعوین این مراسم بود مدرسه فوتبال شرکت پالایش نفت تبریز را از نظر کمی و کیفی در سطح استان بی بدیل توصیف نموده و ضمن تشکر از برگزارکنندگان آن، گفت: برگزاری این دوره باعث بهبود سلامت جسمی و روحی شرکت کنندگان شد و اگر در همه سطح تبریز چنین دوره هایی برگزار گردد می تواند تاثیر شگرفی در بهبود فضای سلامت روانی شهر ایجاد نماید.

وی سرمایه گذاری در ورزش را اقدامی پیشگیرانه درجلوگیری از ابتلا به بیماری های دانسته و گفت:  برگزاری مدارسی فوتبالی مانند آنچه امروز مشاهده کردید می تواند زمینه ساز تعطیلی بیمارستانها و کاهش بیماران در جامعه شود.

باقری، مدیر روابط عمومی بیمارستان رازی نیز توجه به ورزش را یکی از برنامه های اصلی این مجموعه معرفی نموده و خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه های ورزشی مانند آنچه شرکت پالایش نفت به آن اهتمام دارد می تواند میزان ابتلا به بیماری های روحی روانی را تا حد زیادی در جامعه کاهش داده و سلامت روانی جامعه را تامین نماید.

گفتنی است شرکت پالایش نفت تبریز یکی از مجموعه هایی است که اقدامات متعددی در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی داشته و سالم سازی محیط کار و حفظ سلامت روحی و جسمی کارکنان و خانواده های آنان را به عنوان یکی از برنامه های اصلی در دستور کار خود دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها