سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

دستگیری ۵ زورگیر خارجی

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند ۵ نفره سارقان زورگیر خبر داد و گفت: اعضای این باند ۵ نفره از اتباع کشور‌های همسایه بودند.
کد خبر: ۱۳۷۷۳۷۰

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد باقر قدم زاده گفت: در پی وقوع یک فقره زورگیری از خانمی در یکی از روستا‌های منطقه لواسانات توسط ۵ تبعه از کشور‌های همسایه و سرقت ۶ میلیون ریال وجه نقد، دستگیری متهمان در دستور کار تیم عملیات کلانتری لتیان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات فنی و پلیسی هویت و مخفیگاه هر ۵ متهم شناسایی شد ادامه داد: نتیجه بررسی‌های اولیه پلیسی نشان از این داشت که متهمان در باغی در یکی از روستا‌ها مخفی شده اند که با هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی هر ۵ نفر دستگیر شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران افزود: در بررسی‌های بیشتر وجه نقد سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف و متهم به سرقتی بودن وجوه کشف شده اعتراف کردند.

سرهنگ قدم زاده ابراز داشت: پلیس و دستگاه قضائی در برابر این افراد قانون شکن تمام قد و با تمام توان ایستاده است و پلیس در کمترین زمان ممکن مجرمان را شناسایی و دستگیر خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشف سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد و با تحقیقات اولیه پلیس این ۵ تبعه خارجی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها