پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر سارقان به عنفی که اقدام به ۱۹ فقره سرقت از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی کرده بودند، از شهروندان مالباخته خواست، برای شناسایی و انجام مراحل قانونی به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۳۶۱۷۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت و زورگیری از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی توسط ۳ فرد جوان در نقاط مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.
 
رانندگان تاکسی های اینترنتی سارقان زورگیر را شناسایی کنند +عکس

سرهنگ "محمد نادربیگی" افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان با استفاده از سیم کارت‌های سرقتی و بدون صاحب اقدام به نصب برنامه موبایلی تاکسی اینترنتی کرده و از این طریق اقدام به درخواست خودرو برای سفر به نقاط خلوت شهر می‌کردند و پس از رفتن به آن مناطق در فرصتی مناسب با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم با ارزش راننده کرده و متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه با شناسایی یکی از سارقان و با ردزنی مخفیگاه او در یکی از نقاط شهر کرج، در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به ۱۹ فقره سرقت با این شیوه و سایر شیوه‌های خفت گیری با همدستی ۲ نفر دیگر از سارقان سابقه دار، گفت: کارآگاهان در مدتی کوتاه مخفیگاه ۲ همدست متهم را نیز شناسایی و آن‌ها را نیز در ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به شناسایی تعدادی از مالباختگان و ادامه دار بودن تحقیقات پلیسی برای کشف زوایای پنهان این پرونده، خاطرنشان کرد: با دستور دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرج، تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان اعم از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و عموم مردم توسط این افراد مورد سرقت و اذیت و آزار قرار گرفته اند، برای طرح شکایت و پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها