آخر هفته همراه با فیلم‌های تلویزیون

تاختن «اسب رویایی» در «عصر روز دهم»

در این آخر هفته هم فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود.
کد خبر: ۱۳۷۵۹۹۶
نویسنده نوشین مجلسی - گروه رسانه

سینه سرخ، عصر روز دهم، گوشواره‌های گلی، از نو بساز، سربازان کوچک، میراث یک پدر، بازگشت پرستوها، زمانی برای پشیمانی، اسب رویایی، فرزندان، گروگان سرسخت، آخرین معامله، جعبه سیاه، آرزوی بزرگ، قهرمانی به نام کوالا، پزشکی سیاه، بیست هزار فرسنگ زیر دریا، وزیر، دلهره، انتخاب اَدل، کد آبی، ندامت، مثلث برمودا ۲، امپراطور، گنج‌های سیرامادره، داستان‌های ناتمام دنیا، سیمبا، فرزند من، مثلث برمودا ۳، مرحله نهایی، بنیامین، خرگوش کیک‌پز، مردی که همه چیز را می‌داند، سی نابغه، فداکاری، فرستاده و خیلی دور خیلی نزدیک جزو آثاری هستند که امروز و فردا پخش می‌شوند و ما از میان‌شان پیشنهاد‌هایی برای شما داریم.

سپری کردن «عصر روز دهم» در شبکه یک

فیلم سینمایی عصر روز دهم به کارگردانی مجتبی راعی، فردا ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ تماشای این فیلم با بازی هانیه توسلی، احمد مهران‌فر و... با توجه به قرابت آن با ایام محرم، خالی از لطف نیست. قصه‌اش هم درباره خانم دکتری است که به عراق سفر می‌کند تا خواهرش را که در زمان جنگ ایران و عراق به دست یک عراقی به‌نام محسن محمود افتاده، پیدا کند.

سوار بر «اسب رویایی» در شبکه ۳

فیلم سینمایی اسب رویایی به کارگردانی یوروس لین، امروز ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم جدید با بازی تونی کولت، اوون تیل و آلن دیوید؛ براساس واقعیت ساخته‌شده که تلاش‌های زنی برای پرورش یک اسب مسابقه در روستایی کوچک با کمک اهالی روستا را به نمایش می‌گذارد.

یافتن «جعبه سیاه» با شبکه ۴

فیلم سینمایی جعبه سیاه به کارگردانی امانوئل اوسی کافور، امروز ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ اگر از علاقه‌مندان به فیلم‌های علمی-تخیلی هستید، تماشای این فیلم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
در خلاصه داستان فیلم با بازی مامودو آتی، فیلیسیا رشاد و آماندا کریستین آمده است: نولان رایت نزدیک به شش ماه پیش در تصادف خودرو، همسر و حافظه‌اش را از دست می‌دهد. او اکنون در مراقبت و نگهداری از فرزندش ایوا و پیدا کردن شغل به مشکل خورده است. با پیشنهاد دوستش دکتر یبوآه، سراغ دکتر بروکز می‌رود که درمان با بهره‌گیری از وسیله‌ای به نام جعبه سیاه را به او پیشنهاد می‌دهد. درمان به این روش خوب پیش می‌رود تا این‌که نولان متوجه می‌شود خاطرات مربوط به تن او نبوده و متعلق به پسر دکتر بروکز است.

تماشای «پزشکی سیاه» در شبکه ۵

فیلم سینمایی «پزشکی سیاه» به کارگردانی کالم ایستوود، فردا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم جدید با بازی آنتونیا کمبل هیوز، اورلا بردی و آمیبت مک نالتی درباره شخصی به نام «جو» است که مجوز پزشکی‌اش لغو شده و با خلافکاران کار می‌کند. او برای کار نزد خانواده مورفی می‌رود و خانم مورفی از او می‌خواهد که برای عمل دخترش لوسی که بیماری قلبی دارد به تیم پزشکی‌ای که او استخدام کرده، کمک کند.

امید به «مردی که همه چیز را می‌داند»

فیلم سینمایی مردی که همه چیز را می‌داند به کارگردانی استفان آرچینارت و فرانسیس پریوت لاگانی، امروز ساعت۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم با بازی آلیس دیوید، آرنو دوکرت و مکس بایست د مالگلایو؛ داستانی عاطفی دارد که می‌تواند مخاطبان را با خود همراه کند. قصه فیلم درباره زندگی یک پدر و پسر است؛ پدر مربی فوتبال و پسر افسردگی و مشکلات روحی از قبیل منزوی بودن دارد. پدر همه تلاشش را برای بازگشت پسرش به زندگی عادی انجام می‌دهد. در نهایت تلاش پدر به ثمر نشسته و...

«فرستاده»‌ای به سوی افق

فیلم سینمایی فرستاده به کارگردانی جواد شمقدری فردا ساعت۱۸ از شبکه افق پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم سینمایی با بازی چهره‌هایی، چون حسین یاری، زیبا بروفه، زنده‌یاد محمدعلی کشاورز و... برگرفته از سریالی درباره سلیمان، یکی از فرستادگان امام حسین (ع) است که حامل نامه ایشان برای مردم بصره و دعوت آنهاست. معمولا بیشتر درباره مسلم بن عقیل شنیده‌ایم و کمتر از این فرستاده امام حسین (ع) دیده و شنیده‌ایم که او هم داستانی سوزناک دارد.
​​​​​​​
«خیلی دور، خیلی نزدیک» به شبکه سلامت

فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی سیدرضا میرکریمی، فردا ساعت ۱۱ از شبکه سلامت پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم سینمایی تحسین‌شده با بازی مسعود رایگان، الهام حمیدی و افشین هاشمی با رابط ناشنوایان روی آنتن می‌رود و درباره دکتر عالم، جراح مغز و اعصاب است. وی به‌صورت اتفاقی متوجه می‌شود پسرش تومور مغزی دارد، او می‌خواهد پسر خود را ببیند، ولی پسر با همکلاسی‌هایش برای دیدن ستاره‌ها به کویر رفته، او نیز به‌دنبال پسر رفته و در راه حقایقی از زندگی مردم و اتکا به خدا در زندگی برایش روشن می‌شود. در نهایت به دام توفان شن کویر می‌افتد...

منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها