کد خبر: ۱۳۷۴۹۵۳
نویسنده کیکاووس زیاری - گروه رسانه
صنعت تلویزیون کره که یکی از موفق‌ترین صنایع تولید مجموعه در سطح جهان است، برای ماه آینده یک درام خانوادگی و دلهره‌آور پرتنش را روی آنتن می‌فرستد.

این درام «یک خانواده نمونه» نام دارد و جونگ وو و پارک هی سون، دو چهره مطرح هنری این کشور دور آسیا را در نقش اصلی داستان تعلیقی خود دارد. وو در داستان مجموعه در نقش دونگ هوا، مردی معمولی ظاهر می‌شود که ناخواسته درگیر یک ماجرای بسیار خطرناک قرار می‌گیرد. برخورد او با ماشینی که تصادف کرده و تقریبا از بین رفته است، به‌کلی سرنوشتش را تغییر می‌دهد. با وجود بدن‌های زخمی و خون زیادی که روی زمین ریخته شده است، این شخصیت ترجیح می‌دهد به‌جای کمک به مصدومان، چمدان پر از پولی را که داخل ماشین است ربوده و صحنه تصادف را ترک کند. در شرایطی که پول بادآورده زندگی شیرینی برای این مرد خانواده فراهم کرده، ناگهان سروکله صاحب اصلی پول گوانگ چیول (پارک هی سون) که یک خلافکار خطرناک دنیای موادمخدر است پیدا می‌شود.

این رئیس کارتل موادمخدر نه‌تن‌ها تمام پول‌هایش را طلب می‌کند، بلکه به‌عنوان مجازات، دونگ هوای بخت‌برگشته را وادار می‌کند تا در مقام یک بارکش مقدار زیادی موادمخدر را برایش جابه‌جا کند. مرد خلافکار برای اطمینان از این‌که دونگ وظیفه‌اش را درست انجام می‌دهد، خانواده او را به گروگان می‌گیرد. ماموران پلیسی که در جست‌و‌جوی خلافکار هستند، حالا در وضعیت تازه و دشواری قرار می‌گیرند که کار دستگیری خلافکار را مشکل‌تر می‌کند.

کیم جین وو، کارگردان یک خانواده نمونه در رابطه با حال وهوای آن می‌گوید: «این درام پرتنش به‌صورت همزمان هم دلهره‌آور و پلیسی است و هم خانوادگی. بحث اصلی داستان هم در ارتباط با اهمیت خانواده و حفظ موجودیت آن است. شخصیت اصلی پول‌ها را می‌دزدد تا با آن‌ها زندگی و شرایط بهتر و راحت‌تری برای خانواده‌اش فراهم کند و نمی‌داند که این پول بلای جان اعضای خانواده‌اش خواهد شد.

با چنین داستانی، به تماشاگران مجموعه گفته می‌شود که خانواده مهم‌ترین چیز زندگی هر آدمی است و نباید دست به کار‌ها و اقداماتی زد که موجودیت این عنصر مهم و تعیین‌کننده جامعه در خطر بیفتد. تماشاگران یک خانواده نمونه در کنار داستانی خانوادگی و درام، شاهد صحنه‌های اکشن جذاب بسیار زیادی هم خواهند بود که نفس‌ها را در سینه حبس خواهد کرد. تمام تلاشم را به کار بردم که این دو وجه ماجرا در یک سطح جلو برود.» / ان‌ام‌ای


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها