قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۳۷۰۰۹۲

قیمت سکه در بازار امروز 25 خرداد 1401 چند؟. قیمت سکه کاهش یافت. روند افزایشی قیمت سکه ادامه دارد؟ قیمت سکه 24 خرداد 1401 چقدر بود؟. سیر نزولی قیمت سکه در بازار.

امروز (۲۵ خرداد ۱۴۰۱) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۵ میلیون تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون و ۲۵۰هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۱۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۴۳۵ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  15.400.000
سکه تمام طرح قدیم  15.000.000
نیم سکه بهار آزادی 8.780.000
ربع سکه بهار آزادی 5.780.000
سکه گرمی  3.250.000
اونس جهانی  یک هزارو 817 دلار و 63 سنت 
طلای ۱۸ عیار  1.435.200

 

آخرین قیمت سکه تا پیش از امروز ۲۵ خردادماه

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۴,۴۴۸,۰۰۰ ریال رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۱,۸۰۶.۸۹ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۵۵,۵۶۰,۱۰۰ ریال رسید.

۴. هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۴۹,۵۱۰,۰۰۰ ریال رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۸۹,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۵۸,۸۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۳۲,۵۰۰,۰۰۰ ریال رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا در صرافی ملی به ۲۷۳,۲۳۵ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو در صرافی ملی به ۲۸۶,۴۶۴ ریال و قیمت هر پوند به ۳۸۶,۴۶۰ ریال رسید.

قیمت سکه امروز 23 خرداد 1401 اعلام شد

قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز دوشنبه 23 خرداد 1401 مبلغ 16 میلیون و 161 هزار تومان رسید.

به گزارش مرور نیوز، قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز دوشنبه 23 خرداد 1401 مبلغ 16 میلیون و 161 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 15میلیون و 802 هزار تومان تومن رسید.

در بازار آزاد قیمت نیم سکه 9 میلیون 200 تومان، ربع سکه 6 میلیون 230 هزارتومان و سکه گرمی به مبلغ 3 میلیون 280 تومان است.

آخرین قیمت سکه در بازار

برخلاف روزهای گذشته، در سیزدهمین روز اردیبهشت قیمت ها در بازار فلزات گرانبها روند افزایشی طی می کند.

به گزارش خبرآنلاین، هر سکه امامی به قیمت ۹ میلیون ۶۲۱ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

فعالان بازار دلیل افزایش اندک قیمت سکه را رشد بهای اونس طلا در بازارهای جهانی و همچنین افزایش تقاضا برای خرید سکه می دانند .هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت گذاری ۴ میلیون و ۹۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۹۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار هم یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار جهانی هر انس طلا ۱.۷۷۷.۲۶ دلار داد و ستد می شود که نسبت به روز قبل افزایشی نزدیک به هفت دلار را نشان می دهد.

هر سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۹۰۰ تومان، هر نیم سکه ۵ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، هر ربع سکه ۳ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و هر سکه گرمی هم یک میلیون و ۸۵۵ هزار تومان قیمت خورده است.

حباب سکه امامی برابر با ۳۳۵ هزار تومان ، حباب سکه بهار آزادی ۱۱۴ هزار تومان، حباب نیم سکه ۶۲۷ هزار تومان، حباب ربع سکه ۹۸۶ هزار تومان و حباب سکه های گرمی ۷۱۰ هزار تومان است که نسبت به روزهای گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

در بازار ارز هر دلار آمریکا به قیمت ۲۱ هزار و ۸۰۲ تومان و هر یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۶۱۳ تومان فروخته می شود.

در این بازار هر دلار به نرخ ۲۱ هزار و ۳۷۰ تومان و هر یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۸۶ تومان از مردم خریداری می شود.

قیمت سکه یکه تازی می کند

قیمت سکه امروز شنبه 21 خرداد ماه از دو جناح مورد حمایت قرار گرفت. سکه بازان از یک طرف با پیشروی قیمت دلار در بازار ارز توانستند یکه تازی کنند و از سوی دیگر چراغ سبز رشد قیمت اونس طلا باعث شد که فلز زرد رنگ داخلی جهش چشمگیری را ثبت کند.

قیمت سکه امروز تا محدوده 15 میلیون و 750 هزار تومان بالا رفت . این قیمت نسبت به دو روز قبل رشد 810 هزار تومان را نشان می دهد.

علت افزایش قیمت سکه در روز‌های اخیر چه بود؟

روند نزولی نرخ سکه و طلا در روز‌های اخیر متوقف شده و حتی قیمت‌ها اندکی نیز بالا رفته است که ریشه در رشد بهای دلار و افزایش تقاضا دارد؛ البته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: اگر در روز‌های آینده خبر‌های مثبتی از مذاکرات وین منتشر شود بازار به آن واکنش نشان داده و قیمت‌ها افت می‌کند.

به گزارش برنا، هرچند در هفته‌های گذشته به دلیل خوشبینی نسبت به نتایج مثبت مذاکرات وین بازار طلا روند کاهشی قابل توجهی را تجربه کرد و قیمت‌ها در این بازار به طور معناداری پایین آمد، اما در هفته‌ای که گذشت با افزایش قیمت طلا و سکه مواجه شدیم.

سؤالی که فعالان بازار و همچنین، مصرف کنندگان طلا در ذهن دارند این است که چرا برخلاف انتظار تداوم روند کاهشی، قیمت طلا رو به بالا حرکت کرد؟

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: هرچند قیمت جهانی اونس افزایش قابل توجهی را به خود ندید، اما در داخل بهای طلا و سکه در هفته جاری روند صعودی داشت. دلیل این امر افزایش قیمت ارز از یک طرف و بالا رفتن تقاضا، از طرف دیگر بود.

محمد کشتی‌آرای اضافه کرد: کاهش محدودیت‌ها و شروع به کار کسب و کار‌های مختلف، بعد از چند هفته تعطیلی میزان تقاضا برای دلار را بالا برد و به همین خاطر ما با افزایش قیمت آن در روز‌های اخیر رو به رو بودیم. طلا در این مدت حدود یک هزار تومان افزایش قیمت داشت.

وی در ادامه گفت: تقاضا برای طلا نیز در روز‌های اخیر با صعود همراه بود. به دلیل نزدیک شدن به عید فطر تقاضا در جامعه برای خرید طلا و جواهر بالا رفته و در کنار افزایش تقاضا برای خرید، رشد قیمت ارز نیز یکی از عوامل اصلی بالا رفتن قیمت‌ها است.

کشتی‌آرای خاطرنشان کرد: عامل سیاسی و یا همان مذاکرات وین نقش مهمی در این روند افزایشی داشته است. مذاکرات وین طولانی شده است. در هفته‌های قبل قیمت دلار، طلا و سکه به دلیل انتشار اخبار مثبت از مذاکرات، پایین آمده بود، اکنون نیز افزایشی شدن قیمت‌ها در روز‌های اخیر نیز تا حدودی ناشی از همین طولانی شدن مذاکرات است. اگر در روز‌های آینده خبر‌های مثبت منتشر شود بازار به آن واکنش مناسبی نشان خواهد داد.

وی در مورد تغییرات قیمتی امروز در بازار عنوان داشت: سکه تمام بهار آزادی تغییر چندانی به خود ندید و با افزایش همراه نشد، اما هر کدام از سکه‌های گرمی، ربع و نیم حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کردند.

دیروز (چهارشنبه)، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۱۳۰هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی به قیمت پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۵ هزار و ۸۱۰ تومان رسید.

اونس جهانی طلا نیز یک‌هزار و ۸۳۴ دلار و۵۴ سنت فروخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها