هادی ساعی:

فدراسیون تکواندو از ورزشکاران آقا و خانم سیستان و بلوچستان حمایت می کند

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: این فدارسیون حمایت همه جانبه از استعدادهای تکواندو سیستان و بلوچستان هم در بخش بانوان و هم آقایان خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۷۰۰۷۸

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان در دیدار با رئیس فدراسیون تکواندو گفت: حضور مسئولین عالی رتبه ورزش کشور و روسای فدراسیون های مختلف در کمترین زمان به استان سیستان و بلوچستان نشان از برنامه های توسعه آفرینی و عملکرد موفق اداره کل ورزش و جوانان است.

 

رحمدل بامری افزود: به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف بین المللی توسط هادی ساعی مایه افتخار و غرور هر ایرانی بوده است.

 

وی تصریح کرد: هادی ساعی همچون گذشته که در میادین بین‌المللی قهرمان بوده امروز نیز در صحنه های مدیریتی، اجتماعی و امور خیرخواهانه به نوعی قهرمانی می کند.

 

بامری گفت: استعدادها و ظرفیت‌های نهفته در سیستان و بلوچستان بی شمار بوده و باید تلاش کنیم این استعدادها به عرصه قهرمانی برسند.

 

وی خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه اعتبارات و زیرساخت های ورزشی با توجه به استعدادهای بالقوه سیستان و بلوچستان مهم ترین مطالبه مسیولین و مردم است.

 

وی افزود: سرمایه گذاری در عرصه ورزش هم قهرمانی و هم عمرانی، تاثیر مستقیم بر حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و بویژه گردشگری خواهد داشت.

 

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز در این دیدار قول حمایت همه جانبه از ورزشکاران این رشته را در سیستان و بلوچستان داد.

 

ساعی گفت: فدارسیون حمایت همه جانبه از استعدادهای تکواندو سیستان و بلوچستان هم در بخش بانوان و هم آقایان خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: در سال گذشته با طرح زکات خود در راستای حمایت و توسعه رشته تکواندو در سیستان و بلوچستان تجهیزات و البسه ورزشی به ورزشکاران این استان اهدا کرده است.

 

ساعی خاطرنشان کرد: فدراسیون تلاش خواهد کرد تا با برنامه‌ریزی هیئت استان سیستان و بلوچستان، دوره های دانش افزایی مربیان و داوران و همچنین دوره های استعدادیابی با توجه به ظرفیت منطقه برگزار تا بهترین ها کشف و به عنوان قهرمان آینده تیم ملی معرفی شوند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها