مدیرکل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان گفت: برنامه ریزی استان در سال آینده به حضور پرشور و با انگیزه ورزشکاران برای حضور در بازی های آسیایی، جهانی و انتخابی المپیک پاریس معطوف شده است.
کد خبر: ۱۳۹۱۳۰۲

ادهم کرد در گفت وگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: امسال در توسعه ورزش قهرمانی رتبه دوم کشور و در حوزه توسعه ورزش های همگانی مقام سوم کشوری را کسب کرده ایم که جا دارد از تمام همکاران و مسئولان امر تقدیر کرد که برای توسعه و رشد ورزش سیستان وبلوچستان تلاش کرده اند.

 

وی افزود: در سال جاری تاکنون 57 زمین چمن مصنوعی آماده شده که تا پایان سال نیز بیش از 10 زمین چمن دیگر افتتاح و در اختیار ورزشکاران استان قرار می گیرد.

 

به گفته کرد؛ امسال دو ابر پروژه بزرگ در سیستان وبلوچستان تعریف شده بود که با اعتبارات سفر ریاست جمهور، استاندار و وزارت ورزش و جوانان سالن 2000هزار نفری چابهار پس از 12 سال و سالن کشتی شهرستان زابل بعد از مدتها انتظار افتتاح شد.

 

وی ادامه داد: فاز یک مجموعه ورزشی شهرستان زهک نیز به زودی افتتاح می شود و همچنین چابهار، قصرقند و دو سالن در حوزه سیستان و سالن آهوران شهرستان نیکشهر راه اندازی خواهد شد.

 

بخش اول کلیپ

تعداد بازدید : 29

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: مجموعه زمین فوتبال شهرستان کنارک و زمین فوتبال 2هزار نفره میرجاوه نیز در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد و تا امروز 410 خانه روستایی تجهیز شده که قصد داریم این خانه ها را به عدد 600 برسانیم.

 

وی تاکید کرد: در بخش ازدواج نیز سیستان وبلوچستان رتبه اول کشور را دارد که خانه جوانان شهرستان زاهدان نیز 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در کنار آن اسکلت اولیه 19 خانه جوان دیگر زده شده که در صورت تزریق اعتبار، عملیات اجرایی آنها رشد بیشتری خواهد گرفت.

 

وی افزود: خدا را شاکریم که بیش از 285 ورزشکار از سیستان وبلوچستان به اردوی تیم ملی در سطوح ملی و آسیایی و جهانی دعوت شده اند و اولین سهمیه المپیک را در سال جاری کسب کرده ایم و حوزه فرهنگی و ایثار نیز امید آرامی اولین ورزشکار استان بود که در مقابل حریفی از رژیم غاصب اسرائیل حاضر به مسابقه نشد.

 

بخش دوم کلیپ

تعداد بازدید : 11

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان در پایان گفت: برنامه ریزی استان در سال آینده به حضور پرشور و با انگیزه ورزشکاران برای حضور در بازی های آسیایی، جهانی و انتخابی المپیک پاریس معطوف شده که امیدواریم بیش از 11 رشته از استان در این مسابقات شرکت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها