مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تیم بوکس استان با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمان رقابت‌های کشوری شد.
کد خبر: ۱۳۶۷۴۱۸

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ ادهم کُرد زابلی گفت: رقابت‌های قهرمانی بوکس کشور انتخابی تیم ملی با حضور بیش‌از ۳۰۰ ورزشکار از سراسر کشور از ۲۹ اردیبهشت به مت پنج روز در ورزشگاه امام علی(ع) شهر زاهدان برگزار شد.

 

وی گفت: این بزرگترین رویداد بوکس کشور است که استان سیستان و بلوچستان افتخار میزبانی آن را داشت.

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بعد از تیم سیستان و بلوچستان تیم‌های خوزستان و تهران به ترتیب عنون دوم و سوم این دوه از رقابت‌های قهرمانی کشور را از آن خود کردند.

 

به گفته کردزابلی:در پایان پنج روز رقابت بوکسورهای ۳۶ تیم از ۳۱ استان کشور در نهایت تیم سیستان و بلوچستان با کسب سه مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 

کُرد  گفت: همچنین بوکسورهای خوزستان با سه طلا، ۲ برنز و ۲۴ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده و تهرانی‌ها با ۲ طلا، سه برنز و ۲۲ امتیاز سوم شدند.

 

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ بیش‌از۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها