محمد شیری، بازیگر تلویزیون و سینما:

از بازیگری متنفر شد‌ه‌ام!

اگر علاقه‌ مند تماشای یک مسابقه کاملا ایرانی و بدون کپی‌ برداری از نمونه‌ های خارجی هستید تا درباره ایران بیشتر بدانید، می‌توانید به تماشای فصل سوم مسابقه‌ای به همین نام از شبکه یک با اجرای سعید شیخ‌ زاده بنشینید. مسابقه‌ای که فصل سوم آن بسیار هیجان‌انگیزتر از فصل‌های قبلی است و شامل بخش‌ها و جوایز جذابی است.
کد خبر: ۱۳۶۹۰۵۳

فصل اول این مسابقه به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و با اجرای سام درخشانی، سال ۱۳۹۹ از شبکه یک پخش شد و باتوجه به استقبالی که از این مسابقه به خصوص در دوران کرونا شد، تهیه‌کننده را برآن داشت که فصل دوم و سوم آن را با رویکرد و شکل جدید بسازد.

همچنین مجری آن هم تغییر کرد و سعید شیخ‌زاده سکاندار این برنامه شد. یکی از ویژگی‌های مثبت این برنامه هم حضور این هنرمند جوان است که باتوجه به تبحری که در اجرای این مسابقه دارد، هم در کمال احترام و ایجاد هیجان، مخاطب را پای تلویزیون می‌نشاند و هم ضمن ارتباطی که با شرکت‌کننده‌ها می‌گیرد، آنها را برای یک چالش بزرگ آماده می‌کند.

شیخ‌زاده سعی نمی‌کند مانند برخی مجری‌های جوان با لوس‌بازی و یک‌سری ترفندهای قدیمی و منسوخ‌ شده، یک مسابقه تلویزیونی را اجرا کند. از این نظر می‌توان گفت او بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای اجرای چنین مسابقه‌ای است.

ضمن این‌که در بخش‌هایی از این مسابقه مخاطب شاهد بود که مجری مانند شرکت‌کننده‌ها با لباس محلی یکی از قومیت‌ها برنامه را اجرا می‌کرد؛ بدون این‌که شوخی نابه‌جایی داشته باشد.

همین مساله باعث شد که این مسابقه تا به امروز درگیر حاشیه خاصی نشود. در کنار اجرا، محتوای مسابقه و بخش‌ها و بازی‌هایی که برای آن طراحی کرده‌اند، هم جذاب است. شاید در ابتدا و زمانی که هنوز این مسابقه برای مخاطب جا نیفتاده بود، ایراداتی به آن وارد بود. اما با گذشت سه فصل، توانسته به یکی از برنامه‌های پربیننده تلویزیون تبدیل شود.

سوالاتی که در این مسابقه مطرح می‌شود، کاملا ایرانی است و با تماشای آن به‌راحتی می‌توان با نکات مهمی در این زمینه آشنا شد. از این نظر تماشای آن می‌تواند برای نسل جدید هم جذاب باشد.

چون شرکت‌کننده‌ها برای حضور در این مسابقه اطلاعات عمومی‌شان درباره ایران را در اپلیکیشن این مسابقه محک می‌زنند و سپس با ورود به مسابقه، وارد چالش جذاب‌تری می‌شوند.

از این رو ساخت چنین برنامه‌هایی می‌تواند برای مخاطبان در هر سن و جایگاهی جذاب و مفید باشدبنابراین می‌توان گفت یکی از راه‌هایی که بتوان درباره ایران اطلاعات بیشتری به‌دست آورد، تماشای این مسابقه است. چون تمام سوالات درباره ایران است.

زینب علیپور طهرانی - گروه رسانه روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها