برنامه عصری نو با محوریت موضوعات سلامت اجتماعی از شنبه تا چهارشنبه پخش می شود و سارا اکبری در آیتم من و میکروفنم از سوژه های سلامت با مردم می گوید.
کد خبر: ۱۳۶۹۰۴۳

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، موسی نظری، تهیه کننده برنامه عصری نو دراین باره توضیح می دهد: برنامه عصری نو روز سه شنبه 17 خرداد ماه به موضوع سالمندی سالم اختصاص دارد. ما در این برنامه به پیش نیازهای سالمند سالم می پردازیم و به شنوندگان آموزش داده می شود که از چه روش هایی در سبک زندگی بهره ببرند تا بتوانند سالمندی سالمی را طی کنند.

وی ادامه می دهد: این برنامه شامل آیتم های متنوع است. در آیتم من و میکروفنم، سارا اکبری از سوژه های سلامت اجتماعی برایمان گزارش می گیرد. آیتم تماس اورژانسی اختصاص به صحبت با یکی از پزشکان حاذق در اورژانس بیمارستان و مراکز درمانی دارد که شیوا اسدی این بخش را تهیه می کند. او در این بخش با پزشکان با محوریت تعداد مراجعه کننده ها به اورژانس صحبت خواهد کرد و اگر خاطره ای درباره بیمار خاص یا متفاوتی دارند بگویند. همچنین گلچهره زند در بخش من می گم شما هم جدی بگیرید روایت طنز خواهد داشت. در بخش محله ما، گزارشگران استانی به معرفی یکی از محلات قدیمی و شاخص شهرشان می پردازد و گزارشی ارائه خواهد کرد.

این تهیه کننده در پایان می گوید: قالب برنامه نمایشی است و سه دانشجوی پزشکی برنامه را اداره می کنند که فضای شاد و مفرحی را به شنوندگان انتقال می دهند. همچنین نکات آموزشی در قالب مباحث گفته می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها