میزهای اداری یکی از مهم‌ترین اجزا تشکیل‌دهنده مبلمان اداری هستند پس باید دقت کنید که میزهای اداری باید باتوجه به نیاز کارکنان انتخاب شوند. از انواع میزهای مورداستفاده در اداره‌ها می‌ توان به میز کارمندی و کارشناسی اشاره کرد.
کد خبر: ۱۳۶۷۲۳۱

آشنایی با میز کارمندی و تفاوت آن با میز کارشناسی

میزهای اداری یکی از مهم‌ترین اجزا تشکیل‌دهنده مبلمان اداری هستند پس باید دقت کنید که میزهای اداری باید باتوجه به نیاز کارکنان انتخاب شوند. از انواع میزهای مورداستفاده در اداره‌ها می‌ توان به میز کارمندی و کارشناسی اشاره کرد.

ویژگی‌ها و مشخصات میز کارمندی چیست؟
تفاوت میز کارشناسی و کارمندی بسیار گسترده است و مهم‌ترین تفاوت‌ها عبارت‌اند از: سایز میز، دارا بودن ال و...
از میزهای کارمندی می ‌توان به‌عنوان یک میز کار در خانه‌ها نیز استفاده کرد. حتی برخی از اشخاص به دلیل سایز کوچک این میز آن را به‌عنوان یک میز تحریر و یا یک میز کامپیوتر برای خود در خانه در نظر می‌ گیرند. میزهای کارمندی را می ‌توان باتوجه به سلیقه خود با هر بودجه‌ای که دارید تهیه نمایید. همچنین در میزهای کارمندی اندازه و سایز آن باتوجه به فضا تعیین می ‌شود و می ‌تواند حریم شخصی کارکنان اداره را از یکدیگر جداسازی کند. شما مشتریان عزیز می ‌توانید همین حالا انواع میز کارمندی را باتوجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید برای اداره و یا خانه‌تان در اندازه دلخواه از اداری نت سفارش دهید. همچنین برای ثبت سفارش می ‌توانید همین حالا با شماره‌های درج شده در سایت در ارتباط باشید تا کارشناسان ما شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.
ویژگی‌ها و مشخصات میز کارشناسی چیست؟
میزهای کارشناسی باتوجه به شغل فرد دارای انواع گوناگونی می ‌باشند و انتخاب صحیح یک میز کارشناسی می ‌تواند در بالابردن انرژی و سلامتی شخص نقش مهمی داشته باشد. میزهای کارشناسی فقط برای محیط‌های اداری مورداستفاده قرار می ‌گیرند و برای مدیران و کارشناسان رده‌بالا طراحی شده است. میزهای کارشناسی دارای ال هستند و تفاوت عمده این مدل از میزها با میزهای کارمندی طول و اندازه میز و دارا بودن ال می ‌باشد.
آشنایی با میز کارمندی و تفاوت آن با میز کارشناسی
تفاوت‌های میزکارمندی با میز کارشناسی در چیست؟
اغلب میزهای کارمندی در ابعاد مختلف باتوجه به متراژ محیط طراحی و تولید می ‌شوند. شما عزیزان اگر محیط بزرگی دارید در صورت تمایل می ‌توانید میزهای کارشناسی را نیز برای کارمندان خود انتخاب کنید.
میزهای کارشناسی دارای چند ویژگی خاص و مهم هستند که این ویژگی‌ها به شرح ذیل می ‌باشد:
• ارتفاع میزهای کارشناسی حدوداً از 120 الی 160 سانتی‌متر شروع می‌ شود. این اندازه ارتفاع با درنظر داشتن ارگونومیک بدن شخص تعیین می‌ شود و متغیر است.
• اگر کارمندان شما نیاز به فضای زیادی هستند می ‌توان در زمان ثبت سفارش کشوها و کمدهای بیشتر را برای میز کارشناسی در نظر گرفت.
• برای قرار دادن کیبورد کامپیوتر بر روی میزهای کارشناسی می ‌توان از طراحی ال متحرک کمک گرفت که فضای بیشتری بر روی میز ایجاد شود.
• از عمده‌ترین و مهم‌ترین تفاوت‌های میز کارشناسی و کارمندی در طول میز می ‌باشد. طول میز کارشناسی متغیر است و باتوجه به ابعاد محیط و تخصصی که افراد انجام می ‌دهند تعیین می ‌شود. به‌طور کلی حدود طول میزهای کارشناسی از 90 تا 250 سانتی‌متر می ‌باشد.
• در میزهای کارشناسی به نسبت میزهای کارمندی از متریال بهتر و باکیفیت‌تری استفاده می ‌شود که این متریال‌ها در طول عمر میزها بسیار تأثیرگذار هستند.
شما مشتریان عزیز برای مشاوره و خرید انواع مختلف و گوناگون میزهای اداری می‌ توانید با شماره‌های درج شده در سایت اداری نت تماس بگیرید تا کارشناسان ما، شما عزیزان را در انتخاب میز موردنظرتان راهنمایی کنند و لیست قیمت محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. شایان‌ذکر است که کلیه محصولات فروشگاه اداری نت از مرغوب‌ترین متریال تولید می ‌شوند و متقابلاً از قیمت خوب و مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار هستند.
آشنایی با میز کارمندی و تفاوت آن با میز کارشناسی
انتخاب میز اداری باتوجه به بودجه مالی
از ضروری‌ترین و مهم‌ترین تعیین‌کننده‌ها برای خرید میز اداری درنظر گرفتن بودجه مالی است. باید مقدار هزینه‌ای که می‌ خواهید برای خرید میز اداری صرف کنید را در نظر بگیرید زیرا همان‌طور که می ‌دانید میزهای اداری با مواد و متریال‌های متنوع و گوناگونی طراحی و تولید می‌ شوند به طور مثال می ‌توان به: چوب، ام‌دی‌اف، شیشه، چرم، ترکیب چوب و چرم، فلز و... اشاره کرد. قیمت هر یک از این مدل از میزها متفاوت است پس با درنظر داشتن هزینه‌ای که می ‌خواهید صرف خرید کنید می ‌توانید تصمیم راحت‌تری داشته باشید.
انتخاب میز اداری مناسب باتوجه به طراحی اداره و فضای دفتر
علاوه بر کیفیت میز انتخاب و هزینه آن یک مورد دیگر را باید در زمانی که قصد خرید یک میز اداری اعم از میز کارشناسی و یا میز کارمندی را دارید قرار دهید. این مورد درنظر گرفتن طراحی و فضا محیط می ‌باشد. برای انتخاب یک میز اداری باید به سبک طراحی داخلی و دیزاین دفتر کارمندان خود توجه کنید. میز اداری یکی از عناصر و تجهیزات مهم برای یک دفتر و یا اداره محسوب می‌ شود. انتخاب صحیح یک میز اداری علاوه بر اینکه در زیبایی محیط نقش دارد بلکه می‌ تواند روی روحیه کارمندانتان تأثیرگذار باشد. توصیه ما به شما مشتریان عزیز این است که برای خرید یک میز اداری حتماً به سبک دیزاین و طیف رنگی محیط کاری‌تان دقت کنید و سپس اقدام به خرید میز کارشناسی و یا میز کارمندی کنید. همچنین توجه کردن به طراحی داخلی محیط می ‌تواند به شما برای خرید یک میز بسیار کمک کند. به‌عنوان‌مثال قبل از خرید می ‌توانید محیط کاری‌تان را بررسی کنید تا متوجه شوید دیزاین و طراحی فضای کاری شما مدرن است یا کلاسیک! یا اینکه رنگ‌بندی دفتر کاری شما مینیمال است یا ماکیسیمال. درنظر گرفتن چنین نکات ریز و ظریفی می ‌تواند به شما برای خرید یک میز اداری کمک ویژه‌ای کند زیرا میزهای کارمندی و کارشناسی در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی طراحی و تولید می ‌شوند و شما عزیزان با دانستن چنین نکاتی می ‌توانید یک انتخاب عالی داشته باشید و میز خریداری شده شما بر اساس سبک طراحی باشد و رنگ آن با محیط کاری شما هارمونی رنگی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها