سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه

لغو برگزاری تمامی مسابقات ورزشی در فیروزکوه

صنایع ساوه کوچکترین حمایتی از ورزش شهرستان نکرده‌اند

باید هیأت های ورزشی را به سمت استعدادیابی تعمیم بدهیم

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: متأسفانه صنایع کوچکترین حمایتی از ورزش این شهرستان نکرده‌اند که انتظار می‌رود در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.
کد خبر: ۱۳۵۸۰۸۰

به گزارش جام جم آنلاین ساوه؛ محمد عبدی ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران عرصه ورزش در ساوه اظهار کرد: سعی شده تا تعدادی از رشته‌های ورزشی به مسابقات استانی اعزام شوند و  بعد از آن به رقابت‌های کشوری راه یابند.

وی افزود: نظارتی بر اماکن ورزشی در روستاها وجود ندارد و دهیاران و شوراهای اسلامی هیچ‌گونه مسؤولیت را در این خصوص احساس نمی‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه بیان کرد: به دنبال این هستیم تا شهرهای نوبران، غرق‌آباد و آوه نماینده ورزشی را معرفی کنند تا شاهد فعالیت ورزشی آنان باشیم.

عبدی با بیان اینکه هیأت های ورزشی مستعدی داریم، گفت: باید هیأت های ورزشی را به سمت استعدادیابی تعمیم بدهیم تا در شهرهای مذکور راه‌اندازی شود و بتوانیم بودجه‌ای را استان از به این امر تخصیص دهیم تا برای سال آینده در اختیارشان قرار گیرد.

وی با اشاره به صنعتی بودن شهر ساوه افزود: متأسفانه صنایع کوچکترین حمایتی از ورزش این شهرستان نکرده‌اند که انتظار می‌رود در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه بیان کرد: اداره ورزش و جوانان هیچ مسئولیتی برای هزینه کردن تیم‌های ورزشی خصوصی ندارد اما زیرساخت‌ها را در اختیارشان  قرار داده‌ایم.

عبدی ادامه داد: با حمایت‌های انجام شده ۷ باشگاه خصوصی در بخش بانوان و آقایان راه‌اندازی شدند با توجه به شرایط کرونا با هیأت های پزشکی و ورزشی و دانشکده علوم پزشکی  ۱۰۰ مورد بازرسی نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: تهیه وسایل و تجهیزات ورزشی در مناطق محروم نیز از اهداف اداره ورزش و جوانان است که امیدواریم سال آینده محقق شود.

رئیس ورزش و جوانان ساوه گفت: تعدادی از هیأت های ورزشی در سال جاری، با همکاری استان مجدد راه‌اندازی شد و علت تعطیلی آن‌ها هم عدم وجود زیرساخت‌های ورزشی در گذشته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها