تاریخ تولد لاکچری به چه قیمتی؟
جام‌جم گزارش می‌دهد؛

تاریخ تولد لاکچری به چه قیمتی؟

طی 24 ساعت اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد رد پای دعانویس لاکچری تهران در رقم خوردن نتایج یک تیم منتشر شده است...
کد خبر: ۱۳۵۷۹۷۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از طرفداری ، پاسخ سرمربی لیگ برتری به سوالات خبرنگاران می تواند بسیاری از ابهامات را روش کند.

به گزارش طرفداری، امیر اسکندری یا همان الف-الف، که به خوبان عالم معروف بود، جدا از همکاری ثابت شده اش با فدراسیون فوتبال، تنها با یک سرمربی لیگ برتری همکاری می کرد که آن سرمربی هم بعد از این که در مصاحبه ای، ارتباط خود را با این جادوگر انکار کرد، هفته هاست نتایج خوبی نمی گیرد.

در همان زمان سرمربی یک تیم شهرستانی سراغ جادوگری از ایزه رفت و همکاری خود را با او آغاز کرد. جالب این که حتی این جادوگر ایزه ای مقابل تیمی که الف-الف حمایتش می کرد نیز به پیروزی رسید. بعدا مشخص شد که الف-الف حاضر نشد مقابل جادوگر ایزاه ای کاری برای تیم خودش انجام دهد. در مورد جادوگر ایزاه ای گفته می شود حتی یکی از افراد خودش را وارد کادرفنی این تیم شهرستانی کرده و همکاری خود را رفته رفته علنی تر می کند.

در ادامه نیز اخباری در مورد یک تیم ته جدولی شنیده شد که جادوگری در شمال برای چند هفته همکاری خود را با این تیم آغاز کرده است و نتایج این تیم کاملا برگشته است.

در همین راستا و برای شفاف سازی بیشتر، گزارشی رادر روزهای پایانی بهمن ماه منتشر شد. در آن ویدئو به این موضوع پرداخته شده بود که آیا امیر اسکندری شاگرد دعانویس لاکچری تهران یا همان ابوادریس است یا نه....

از روز قبل بار دیگر اخبار و شایعاتی در مورد همکاری یک سرمربی لیگ برتری با جادوگر و تغییر نتایج در لیگ برتر شنیده می شود. این بار اما پای الف-الف در میان نیست و گویا یکی از سرمربیان لیگ برتری به شکل مستقیم با دعانویس لاکچری تهران ارتباط گرفته و همکاری می کند.

پیگیری های طرفداری نشان می دهد که آقای سرمربی بابت هر نیم ساعت مشاوره با ابوادریس مبلغ 16 میلیون تومان به او می پردازد و البته این مبلغ جدا از قول و قرارها و توافقات دیگری است که بین آن ها مطرح شده است. برهمین اساس از روز قبل و در فضای مجازی به شکل گسترده ای موضوع همکاری این سرمربی با دعانویس تهرانی مطرح شده و جالب این که قرار شده در نشست خبری قبل از بازی هفته 22 لیگ برتر، از این سرمربی در مورد ابوادریس سوال شود.

اگر سرمربی تایید کند که این همکاری آشکار می شود و اگر هم انکار کند به سرنوشت همان مربی قبلی دچار خواهد شد که با تکذیب رابطه اش با جادوگر، به خشم اقای دعانویس محکوم شد و نتایج اش به شکل کلی برگشت.

حال باید دید آقای سرمربی چه پاسخی به این سوال خواهد داد. آیا پاسخ خواهد داد یا به شکلی سعی در رد کردن این سوال و پاسخ ندادن به آن خواهد داشت. شاید هم اصلا در نشست خبری حاضر نشود و پرسش این سوال را به هفته بعد بیاندازد. اما هرچه هست واکنش او می تواند بسیاری از ابهامات را در مورد این شایعه مشخص کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها