آیا اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال تایید حضور جادوگر در تیم ملی است؟

رقم پاداش را هم آقای جادوگر تعیین کرد

   تیم‌ملی فوتبال ایران‌ تحت‌تاثیر کلمه «جادو» قرار گرفته است. این تعبیری است که بعضی رسانه‌ها دارند و آن به خاطر اظهاراتی است که معمولا عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال می‌کند.
کد خبر: ۱۳۴۳۲۶۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،  او بعد از بردهای تیم‌ملی به جای تمجید از عملکرد فنی و تاکتیکی تیم‌ملی، از این می‌گوید که با دعای «خوبان عالم» ایران موفق می‌شود. اولین‌بار بعد از رقابت‌های مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی در بحرین بود که بحث جادوگر در تیم‌ملی پیش کشیده شد. جام‌جم همان روزها بدون اشاره به تیم‌ملی فوتبال پرده از حضور یک جادوگر در سفر یکی از تیم‌های ملی خبر داد. در ادامه این حرف‌ها و نوع جملات عزیزی خادم بود که همه را مشکوک کرد. به کاربردن جملاتی نامانوس و ناآشنا در مصاحبه‌های مختلف برای علاقه‌مندان به فوتبال عجیب بود. او مدام از افرادی حرف می‌زد که نفس‌شان حق است و دعایشان می‌تواند کمک کند. حالا دیگر کسی برای نوشتن درباره جادوگر تیم‌ملی از نام‌های مخفف استفاده نمی‌کند بلکه رسانه‌ها خیلی شفاف می‌نویسند «امیر اسکندری» با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کند. عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال هم که در محافل دوستانه گفته: «او انرژی مثبت دارد و جادوگر نیست.» حضور اسکندری را در تیم‌ملی را تکذیب نمی‌کند. او دوشنبه شب وقتی با این سوال روبه‌رو شد که ماجرای جادوگر چیست، در برنامه فوتبال برتر گفت: «ما به همه مخلوقات هستی وابسته هستیم. هر بنده‌ای می‌تواند به ما کمک کند. منعی ندارد کسی برای ما دعای خیر کند. هرکس با قدمش، با نفسش و با دعایش به ما کمک کند، مشکلی نداریم و دست‌مان را به سمتش دراز می‌کنیم.»

بدین ترتیب می‌توان همکاری نزدیک امیر اسکندری با تیم‌ملی را قطعی دانست. نام او اولین‌بار در اوایل دهه ۸۰ مطرح شد وقتی عده‌ای خبر از همکاری دو مربی معروف فوتبال از جمله «مجتبی تقوی» سرمربی سابق سایپا با این فرد دادند. حالا سال‌ها بعد دوباره نام او سر زبان‌ها افتاده است. منابع خبری در تیم‌ملی فاش کردند اسکندری با تیم‌ملی ایران از طریق یکی از مربیان کادر فنی ارتباط دارد. این مربی که در حوزه بدنسازی فعالیت می‌کند، پیام رسان دو‌طرفه است و دستورات او را داخل تیم اجرا می‌کند. گفته می‌شود حتی انتصاب یکی دیگر از اعضای کادر فنی هم به دستور امیر اسکندری بوده است. چه، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با وجود انتقادات فراوان این فرد را در کادر فنی حفظ کرد و پای خواسته امیر اسکندری ایستاد.

ماجرای عجیب پاداش‌ها

بازیکنان تیم‌ملی هم ناخواسته وارد این بازی شده‌ و هریک به نوعی گلایه‌های خود را مطرح می‌کنند. یکی از بازیکنان مطرح تیم‌ملی که در اروپا بازی می‌کند، به تازگی در جمعی دوستانه گفته است: «جادو و جنبل را کجای دلمان بگذاریم؟ همین حالا شما مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش را از تیم بگیرید، کدام تیم را می‌توانیم ببریم؟ تاکتیک خاصی نداریم. این دو را نداشتیم با هزارتا جادوگر هم می‌توانستیم اینقدر امتیاز بگیریم؟»
این بازیکن تیم‌ملی موضوعی را فاش می‌کند که در نوع خود عجیب است. چند روز قبل جام‌جم در گزارشی نوشت تیم‌ملی به واسطه آقای جادوگر تحت تاثیر اعداد ۷،۹ و ۱۱ قرار گرفته است. در واقع امیر اسکندری می‌گوید در موفقیت‌های تیم‌ملی این اعداد دیده می‌شود. مثلا بازیکن شماره ۷ دقیقه ۸۱ گل می‌زند! او‌ ۸‌ و ۱ را جمع می‌کند و نتیجه می‌گیرد عدد ۹ در برد تیم‌ملی کارساز بوده است. اخیرا اما اتفاق عجیب‌تری هم افتاده است. در جلسه بازیکنان تیم‌ملی و مسؤولان بحث درباره میزان پاداش‌ها می‌شود. بازیکنان می‌گویند برای بردهای خارج از خانه رقم ۴ هزار دلار و برای بردهای خارج از خانه رقم ۶ هزار دلار مدنظر آنهاست. ظاهرا بعد از مشورت با امیر اسکندری، رقم پاداش‌ها به ۳۵۰۰ دلار برای بازی‌های خانگی و ۵۵۰۰ دلار برای بازی‌های خارجی اعلام می‌شود. حالا چرا؟ چون جمع پاداش‌ها ۹۰۰۰ دلار می‌شود و این یعنی از عدد ۹ غافل نشده‌اند. عجیب‌تر اینجاست که فدراسیون برای آن‌که پاداش مورد خواسته ۴ و ۶ هزار دلاری کم نشود اعلام می‌کند ۳/۵ و ۵/۵ هزار یورو به آنها می‌دهد که از رقم دلاری بالاتر می‌زند. موضوعی که اتفاقا با خوشحالی بازیکنان مواجه می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها