نشریه اوجوگوی پرتغالی در گزارشی از علت عدم انتقال طارمی به آرسنال و تیم‌های لیگ برتری صحبت کرد.
کد خبر: ۱۳۵۷۲۶۸

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ نشریه اوجوگو در مقاله امروز خود به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت و از علت عدم انتقال او به لیگ برتر پرده برداشت.

اوجوگو نوشت: عملکرد درخشان طارمی در تیم پورتو، او را به یک برند تبدیل کرده و از او یک بازیکن متعهد ساخته است.

این نشریه پرتغالی نوشت: فصل گذشته طارمی که عملکرد درخشانی از خود داشت از چند باشگاه لیگ برتر پیشنهاد دریافت کرد. در پنجره زمستانی نیز باشگاه‌های جزیره علاقه‌مند به جذب او بودند ولی طارمی به همه آنها پاسخ منفی داد. او با اینکه می‌دانست پول و درآمد بیشتری در جزیره بدست خواهد آورد ولی به همه آنها پاسخ رد داد تا بتواند در پورتو به قهرمانی دست یابد.  

او در پورتو محبوبتی ویژه بدست آورد و در چند هفته گذشته نمایشی خیره کننده از خود به اجرا گذاشت. او در 4 بازی اخیر بسیار تاثیرگذار ظاهر شود و توانست در بازی قبل مقابل اسپورتینگ هم گل بزند و هم پاس گلی زیبا به نمایش گذارد.

نشریه اوجوگو ، نمایش طارمی در بازی مقابل اسپورتینگ را مثالی مهم از عملکرد او دانست و گفت: پس از رفتن لوئیز دیاز، طارمی نمایشی تاثیرگذار در عملکرد تهاجمی پورتو به ثبت رسانده و نشان داده که چقدر به آینده می‌اندیشد و چقدر به قهرمانی و چیزی که می‌خواهد نزدیک است. او از پول گذشت تا به قهرمانی دست یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها