6 قدم ساخت "زیباترین لبخند" | آشنایی با پروفایلو

برای داشتن چهره‌ای گیرا و جذاب و از همه مهم‌تر برای حفظ یا داشتن لبخندی زیبا امروزه روش‌های درمانی بسیاری از جمله پروفایلو و بوتاکس روی کار آمده‌اند تا با روش‌هایی نوین، جوانی و شادابی را برای شما ماندگارتر کنند.
کد خبر: ۱۳۵۴۴۱۸
6 قدم ساخت
 
با بالا رفتن سن، چین و چروک و خط و خطوط صورت از خط اخم گرفته تا خط لبخند بر روی صورت شما باقی می‌مانند که برای رفع آن‌ها در ادامه به برخی از روش‌های درمانی که در قسمت بالا ذکر شد می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

پروفایلو چیست؟

پروفایلو (PROFHILO) اولین هیالورونیک اسید تزریقی و روشی ایمن، نوآورانه و مؤثر، برای ترمیم، جوانسازی، روشنی و درمان شلی پوست است. این روش اسید هیالورونیک را مستقیماً با غلظت بالا به درم پوست می‌رساند و نه تنها به آبرسانی پوست می‌پردازد؛ بلکه 4 نوع کلاژن و الاستین را تحریک کرده تا پوست را محکم و صاف کنند ظاهری طبیعی و جوان را برای شما به ارمغان آورد.

پروفایلو چیست؟ پروفایلو را می‌توان یک پیشرفت واقعی در علم پزشکی برای جوانسازی دانست. این روش برای هر نوع پوستی مناسب است و یک گزینه درمانی ایمن و راحت برای بهبود کیفیت پوست صورت، گردن، دکلته، دست‌ها و بازو‌ها ارائه می‌دهد.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک نوروتوکسین است که سیگنال را از عصب به عضله مسدود می‌کند. این روش درمانی باعث فلج موقت عضله می‌شود. در درمان‌های زیبایی، این مکانیسم در رفع چین و چروک‌های پیشانی، گوشه چشم، خط لبخند و خطوط اخم مؤثر است. اگرچه برای بوتاکس امکان دستیابی به یک ظاهر کاملاً منجمد وجود دارد، اما اکثر بیماران آرامش جزئی عضلات صورت خود را با حفظ حالت طبیعی صورت ترجیح می‌دهند.

لازم به ذکر است که بوتاکس در درمان علائم پیری در قسمت تحتانی صورت مثل گردن، دکلته و بازو‌ها چندان مؤثر نیست!

مزایای پروفایلو

پروفایلو برای بیماران و مراجعه‌کنندگانی که به دنبال بهبود کیفیت پوست، آبرسانی و بازگرداندن درخشندگی پوست هستند، جوانسازی ایمن و مؤثر را ارائه می‌دهد. این روش به دلیل خواص منحصر به فرد خود، به رفع علائم پیری پوست مانند شلی یا افتادگی یا نازک شدن لایه‌های پوست که به دلیل روند طبیعی پیری و کاهش تولید کلاژن رخ می‌دهد، کمک می‌کند.
 
6 قدم ساخت
سطوح بالای هیالورونیک اسید موجود در پروفایلو باعث تحریک و افزایش تولید کلاژن و الاستین شده و سبب می‌شود تا این روش به سفت شدن ناحیه اطراف دهان، خط لبخند و سایر نقاط کمک کند.

از سایر مزایای منحصر به فرد پروفایلو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • کاهش خطر عوارض جانبی


به دلیل خلوص بالای PROFHILO و عدم وجود مواد افزودنی، این درمان ایمنی بیشتری نسبت به سایر روش‌ها دارد و در نتیجه عوارض جانبی تورم و کبودی را کاهش می‌دهد. پس از درمان با PROFHILO نیازی به استراحت نیست و به بیماران این امکان را می‌دهد تا بلافاصله پس از درمان به کار و فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهند.

  • درمان راحت و سریع


این تکنیک منحصر به فرد تنها با حداکثر 10 نقطه کوچک امکان انجام یک روش ایمن و مؤثر با حداقل درد را فراهم می‌کند. درمان با پروفایلو بین 5-10 دقیقه طول می‌کشد.


 
روشی تضمینی


نتایج قابل مشاهده تنها پس از 1 ماه پدیدار شده و مدت زمان ماندگاری آن زیاد است.

 


مزایای بوتاکس


بوتاکس از مزایای بسیاری برخوردار است و علاوه بر مزایای پوستی بر روی سایر نقاط بدن هم تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین در قسمت زیر به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

6 قدم ساخت

 

  • خط و خطوط و چین و چروک صورت و علائم پیری را از بین می‌برد.
  • در مواردی انحراف چشم را برطرف می‌کند.
  • به کاهش درد‌های میگرنی کمک می‌کند.
  • تعریق بیش از حد را کاهش می‌دهد.
  • تنش عضلانی را از بین می‌برد
  • کاهش درد‌های مفاصل و درمان سندروم مفصل گیجگاهی فکی (TMJ)
  • با علائم آلرژی مانند عطسه مبارزه می‌کند


تفاوت پروفایلو و بوتاکس


از آن جایی که مکانیسم اثر بین پروفیلو و بوتاکس بسیار متفاوت است، تشخیص اینکه کدام درمان برای شما مناسب‌تر است، دشوار نیست.


در اینجا خلاصه‌ای از این 2 درمان آورده شده است.

6 قدم ساخت
 
آیا پروفایلو و بوتاکس را می‌توان ترکیب کرد؟


از آنجایی که این دو روش نواحی مختلف پوست و همچنین قسمت‌های مختلف صورت را تحت درمان قرار می‌دهند؛ گاهی اوقات بهترین نتیجه زمانی حاصل می‌شود که از هر دوش روش بهره‌گیری شود. از آن جایی که بوتاکس در درمان خطوط چهره (مثل بوتاکس خط اخم، بوتاکس خط لبخند و ...) مؤثرتر است؛ می‌توان از آن برای صاف کردن خطوط پیشانی و پای چشم از آن استفاده کرد، در حالی که پروفیلو را می‌توان به طور همزمان با هدف رفع شلی پوست انجام داد.


کلام آخر


اگرچه این روز‌ها روش‌های بسیاری روی کار آمده‌اند تا جوانی و شادابی پوست و چهره‌تان را به شما بازگردانند؛ اما دو روش ذکر شده در قسمت بالا را می‌توان جزء بهترین راه‌ها برای چنین اهدافی در نظر گرفت.
گفتنی است که بوتاکس و پروفیلو هر دو جزء درمان‌های مورد تأیید FDA هستند و نتایج آن‌ها به صورت کاملاً تضمینی می‌باشد. توصیه می‌شود که پیش از اقدام بهتر است با گرفتن وقت مشاوره حضوری از یک پزشک باتجربه مطمئن شوید که کدام روش‌های درمانی بهترین نتایج را برایتان به همراه خواهد داشت. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها