تکنولوژی های روز دنیا در محصولات سرمایشی داخلی

پیشرفت تکنولوژی های روز در صنعت تجهیزات سرمایشی بخصوص بر کاهش مصرف انرژی تاکید داشته است. این تکنولوژی ها علاوه بر اینکه می تواند هزینه های جاری استفاده کنندگان را کاهش دهد در کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه ها نیز بسیار موثر می باشد.
کد خبر: ۱۳۵۴۰۱۹
تکنولوژی های روز دنیا در محصولات سرمایشی داخلی
 
در این مقاله به بررسی تجهیزات تولیدی اندیشه سبز که از جمله شناخته شده ترین تولید کنندگان این تجهیزات می باشند پرداخته ایم.


آبسردکن های کم مصرف :


آبسردکن از جمله تجهیزات سرمایشی می باشد که هم به صورت صنعتی و هم به صورت خانگی استفاده ی بسیاری دارد. در دسته تجهیزات سرمایش اندیشه سبز آبسردکن ها نقش بسیار پررنگی دارند. این ابزارها در 3 دسته بندی خانگی و فانتزی ، استیل نیمه صنعتی و آبسردکن های صنعتی دسته بندی می شوند.

- آبسردکن های خانگی و اداری : این دسته از آبسردکن ها با ورود تکنولوژی ها و نوآوری های روز به این کسب و کار، دچار تغییرات بسیاری شده اند به صورتی که در بسیاری از آنها امکان استفاده از آب جوش در کنار آب خنک نیز وجود دارد. این نوع آبسردکن ها مصرف پایینی داشته و از سویی به دلیل کیفیت بدنه ی مناسب طول عمر بالایی نیز خواهند داشت . اندیشه سبز همچنین در این مدل از دستگاه ها یک یخچال در قسمت انتهایی دستگاه قرار داده است تا امکان قرار دادن وسایل مختلف در آن وجود داشته باشد. تکنولوژی بکار رفته در یخچال غالبا جدا از سیستم یخچال می باشد.

- آبسردکن نیمه صنعتی استیل : این نوع از آبسردکن ها در مراکزی همچون مدارس، مساجد، سالن های پر رفت و آمد و ... مورد استفاده قرار میگیرند. سیستم مورد استفاده در این دستگاه بیشتر بر روی عملکرد مداوم موتور دستگاه و همینطور عایق بندی مناسب متمرکز شده است. ابسردکن های استیل بسته به نیاز کاربر در مدل های تک شیر تا چند شیر دسته بندی می شوند .

- آبسردکن های صنعتی : اندیشه سبز در تولید این نوع از آبسردکن ها از مدرنترین تکنولوژی ها استفاده کرده است به گونه ای که دمای آب تا 4 درجه نیز کاهش پیدا میکند و حتی زیر آفتاب سوزان جنوب کشور نیز این مقدار تغییری نخواهد کرد. چنین عملکردی سبب شده است که از این دستگاه ها در صنایع کیک و نان پزی نیز استفاده شود . در این دستگاه ها اندیشه سبز با استفاده از نوآوری های صنعت سرمایش سیستم خنک کننده را مستقیما در داخل مخزن قرار داده است تا علاوه بر به صفر رسیدن میزان هدر رفت انرژی سرعت خنک سازی آب به میزان قابل توجهی افزایش یابد.


یخ ساز های سریع :


یخ ساز ها از دیگر تجهیزاتی می باشند که اندیشه سبز اقدام به تولید آن ها می کند. این دستگاه ها دارای انواع مختلفی شامل یخساز های خانگی و صنعتی می شوند که امکان استفاده در منازل ، کافی شاپ ها ، سالن های غذاخوری بزرگ و ... دارند و از رویی دیگر برخی نمونه های صنعتی بیشتر در صنایع مختلفی همچون شیلات ، تولید بتن و ... کاربرد دارند.
یخ ساز های خانگی – کافی شاپی : این یخساز ها قابلیت تولید روزانه تا 100 کیلو یخ حبه ای دارند. از سویی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که امکان تولید یخ های حبه ای میوه ای را نیز دارند. یخ ساز های خانگی-کافی شاپی بهترین انتخاب برای مواردی می باشد که میزان استفاده از یخ ها محدود می باشد.

یخ ساز های صنعتی : یخ ساز های صنعتی ساز وکاری گاها متفاوت دارند . این نوع یخساز ها یخ ها را در شکل حبه ای ، پودری و پولکی و همینطور قالبی تولید میکنند. نوع فرایند تولید یخ در حبه ای ها ، پودری ها و پولکی ها شبیه هم می باشند ولی نمونه های قالبی شکلی کاملا متفاوت دارند. یخ ساز های قالبی به کارخانه یخسازی نیز معروفند و در صنایعی همچون شیلات و کشتارگاه های مرغ ، بچینگ بتن و ... کاربرد دارند .

تکنولوژی های روز دنیا در محصولات سرمایشی داخلی
سردخانه های کانسکی :


از دیگر نمونه هایی که اندیشه سبز اقدام به تولید انها با اخرین تکنولوژی های روز جهان کرده است، اتاقک های کوچک قابل حملی می باشد که به آنها سردخانه های کانکسی می گویند. سردخانه های کانکسی امکان کار با برق سه فاز را دارند و با توجه به اینکه دما در آنها قابل تنظیم می باشد ، می توان میوه و گوشت و ... را به خوبی در آنها نگهداری کرد. این سردخانه ها به منظور کاهش هدررفت انرژی از بدنه ای کاملا عایق ساخته شده و سیستم سرمایشی ویژه ای برای آنها تعبیه شده است.


سردخانه های جسد :


از دیگر تجهیزاتی که این تولیدی اقدام به تولید آنها می کند ، سردخانه های جسد می باشد . این سردخانه ها در مراکز مختلفی به منظور سالم نگهداشتن اجساد برای مدتی کوتاه یا مدتی طولانی مورد استفاده قرار میگیرند. سردخانه های جسد دارای سیستم مخصوص سرمایشی با تنظیم دمای اتوماتیک می باشند که این سیستم با کاهش مصرف انرژی در افزایش طول عمر دستگاه نیز تاثیر بسیاری دارد.

سردخانه های جسد در ابعاد استانداردی ساخته میشوند که بر اساس همین ابعاد امکان تولید سردخانه های تک کابین ، 2 کابین ، 3 ، 4، 6 و 8 کابین نیز وجود دارد.


سرمایش با آخرین متدهای روز :


اندیشه سبز بر 2 فاکتور مهم در سیستم های سرمایشی خود تمرکز دارد :

- استفاده از عایق بندی مناسب : عایق بندی می تواند هم از خروج هوای خنک داخل سیستم جلوگیری کند و هم نیاز به خنک کردن توسط موتور را کاهش دهد. بنابراین هم در طول عمر دستگاه تاثیر دارد که یک دید دراز مدت می باشد و هم در هزینه های جاری که دیدی کوتاه مدت است موثر می باشد .

- استفاده از نوآوری ها : نوآوری ها در بخش های مختلفی اعم از سیستم های کنترل اتوماتیک دما ، سیستم های تنظیم دمای مد نظر کاربر ، سیستم های تولید سرما ، اواپراتور ها ، کندانسور و ... تاثیر گذار بوده است و این عوامل به صورت کلی سبب افزایش کارایی دستگاه شده اند .


گارانتی و خدمات پس از فروش :


اطمینان از محصولات تولیدی در کنار ایجاد اطمینان در مشتریان عزیز سبب شده است که این گروه صنعتی تمامی دستگاه های سرمایشی خود را 1 سال گارانتی کرده و به مدت 10 سال تضمین استفاده از خدمات پس از فروش آن را فراهم کند.


نتیجه گیری :


بهره مندی از تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا در صنعت سرمایشی ، می تواند در کاهش هدر رفت انرژی و همینطور جلوگیری از نیاز به هزینه ی تعمیرات و ... تاثیر بسیاری بگذارد که در نتیجه همراه با رضایت مشتریان خواهد بود. از این رو می باشد که اندیشه سبز اقدام به تولید دستگاه های مدرن سرمایشی گرفته است که می توانید برای مشاهده ی این تجهیزات به وبسایت رسمی این واحد صنعتی به آدرس www.andisheh-sabz.com مراجعه کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها