معرفی برترین انتشارات جهان

انتشارات زیادی در جهان وجود دارد اما فقط تعداد کمی از آن ها در صدر برترین انتشارات قرار دارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم .
کد خبر: ۱۳۵۱۶۶۲

معرفی برترین انتشارات جهان

انتشارات کمبریج :


 انتشارات دانشگاه کمبریج از قدیمی ترین انتشارات است که هدف آن آموزش و تحقیق است ، این انتشارات بیش تر از 360 مجله ی علمی را به صورت آنلاین و چاپی منتشر کرده است.

در سال 1534 هنری ششم حق ثبت آثار را به مطبوعات داد تا هر نوع کتابی را بتوانند چاپ کنند بر همین اساس در سال 1584 کمبریج اولین کتاب خود را منتشر کرد.

امروزه این انتشارات بیش تر از 50 دفتر در سراسر جهان دارد که از مهم ترین مراکز آن ها می توان در شهرهای کمبریج نیویورک آمریکا ، انگلیس ، ملبورن استرالیا ، مادرید آلمان ، توکیو ژاپن و ... اشاره کرد.

این انتشارات بیش از 2000 کارمند دارد و  بیش تر از 50 هزار مقاله با عنوان تحقیقات علمی و بیش تر از 300 مجله ی آموزشی ، مدرسه ای ، دانشگاهی و مذهبی انتشار داده است که به وسیله ی نویسنده هایی از بیش تر از 100 کشور نوشته شده است و امروزه نیز این آمار در حال افزایش است.
 

معرفی برترین انتشارات جهان


انتشارات دانشگاه آکسفورد :


انتشارات دانشگاه آکسفورد بخشی از دانشگاه آکسفورد است که بزرگ ترین مطبوعات دانشگاهی جهان و دومین انتشارات بزرگ جهان است که در سال 1586 تاسیس شده است . هدف این انتشارات بورس تحصیلی و آموزش عالی است.

این انتشارات بیش از 6000 کارمند دارد که هر ساله می تواند چند هزار کتاب را تالیف و تولید کند . از زمان آغاز به کار این انتشارات بیش از 500 سال می گذرد که تاکنون کتاب های با ارزش زیادی از آن باقی مانده است.

در سال 1896 اولین دفتر این انتشارات در شهر نیویورک آمریکا تاسیس شد و امروزه نیز در شهر های دیگر دفاتر زیادی دارد.
 
انتشارات دانشگاه آکسفورد به 40 زبان دنیا و در بیشتر کشورهای جهان کتاب های خود را منتشر می کند.

کتاب های این انتشارات به زبان های انگلیسی ، عربی ، فرانسوی ، اسپانیایی و ... عرضه می شود.

انتشارات تامسون رویترز :


این انتشارات در سال 1934 در کانادا توسط هربرت تامسون تاسیس شد . بعد از آن در سال 1951 رویترز گروپ کار خود را در لندن شروع کرد . دفتر مرکز انتشارات تامسون در منهتن نیویورک قرار دارد . در بیش تر از 100 کشور جهان این انتشارات دفتر فعال دارد و بیش از 60 هزار کارمند دارد.

در سال 1989 شرکت و روزنامه ی تامسون با یک دیگر ادغام شدند که این مسئله موجب افزایش سود آوری در این انتشارات در غرب شد.

توماس رویترز و زویا لیمیتد در سال 2012 سرویسی را ایجاد کردند که در شمال آفریقا و خاورمیانه بر روی اطلاعات کسب و کارها متمرکز است . درآمد این انتشارات در سال بیش تر از 13 میلیارد دلار است.
 

معرفی برترین انتشارات جهان
انتشارات ولترز کلوور :


در سال 1836 ژان برند ولترز انتشارات اسکولبوک را ایجاد کرد و در سال 1858 انتشارات نووردوف را تاسیس کرد . در سال 1972 این دو انتشارات با هم ادغام شدند و انتشارات ولترز تاسیس شد.

این انتشارات در اروپا ، آسیا ، آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین و استرالیا نماینده دارد . دفتر مرکزی این انتشارات در شهر آلفن هلند قرار دارد.

در آمد سالیانه ی این انتشارات بیش از 2.18 میلیارد پوند است . این انتشارات در بیش از 150 کشور در جهان فعالیت می کند.  

انتشارات پنگوئن رندوم هاوس :


این انتشارات توسط دونالد کلاپفر و بنت کرفت در سال 1927 تاسیس شد . انتشارات پنگوئن در سال 1934 مجوز چاپ اولین کتاب رمان به نام اولیس به نویسندگی جیمز جویس را کسب کرد . دو هفته بعد از انتشار این کتاب انتشارات پنگوئن به محبوبیت رسید.

این انتشارات برای فروش بیشتر و افزایش خرید کتاب از سوی مردم سیاست های جالبی را در پیش گرفته است.

شرکت اسمیت هاوس و انتشارات پنگوئن در سال 1936 با یک دیگر ادغام شد که یکی از شرکای آن رابرت هاس شد ، با ورود رابرت هاس زمینه ی فعالیت نویسندگانی همچون ایسکا دینسن ، ژا د بروف ، رابرت گریوز ، فاکنر ایجاد شد . هم چنین در این انتشارات از سر دبیران حرفه ای همچون هری مول ، ساکس کامینز ، رابرت لینسکات نیز استفاده می شود.

در سال 1998 با وارد شدن رابرت پین وارن و سینکلر لوییس به انتشارات پنگوئن این انتشارات جهانی شد.

امروزه چاپ و نشر کتاب های رزولی ، مطبوعات استر فورس ، نشنال جئو گرافی را انتشارات پنگوئن انجام می دهد.
 
انتشارات پنگوئن در سال 2013 تحت نظارت شرکتی با عنوان برتلز من و انتشارات پیرسون قرار گرفت.

درآمد سالیانه ی این انتشارات بیش از 2.66 میلیارد یورو است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها