در خبر زیر مهم‌ترین دلایل به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند آورده شده است.
کد خبر: ۱۳۵۱۰۷۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، استفاده از یک دستگاه iOS قدیمی عمر باتری گوشی را کاهش می‌دهد. به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی هوشمند بهترین راه برای اطمینان از عملکرد روان آن است. اگر باتری تلفن ضعیف باشد، نمی‌تواند به Wi-Fi متصل شود. کاراکتر‌های عجیب و غریب روی صفحه نمایش می‌دهد. با به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی را به دستگاه‌هایتان اضافه کنید. در غیر این صورت ویژگی‌های جدید در دسترس نخواهند بود. باگ‌ها برطرف نمی‌شوند. در نتیجه، همچنان مشکلاتی وجود دارد.به‌روزرسانی نرم افزار بسیار مهم است. به روز رسانی اغلب آسیب پذیری‌های امنیتی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این ویژگی‌های قدیمی حذف و پایداری گوشی بهتر می‌شود. در تمام به‌روزرسانی ها، تجربه کاربری بهبود پیدا می‌کند.

به‌روزرسانی گوشی‌های پیکسل 

گوشی گوگل در بالای لیست قرار دارد. گوشی‌های پیکسل سه سال به‌روزرسانی‌های اصلی را تضمین می‌کنند. این به‌روزرسانی در روز اول یا در عرض چند هفته اتفاق می‌افتد. به گفته Sh Gargrey از توسعه دهندگان اندروید Pune، برخی از تلفن‌ها پس از دریافت به‌روزرسانی عملکرد کندی را ارئه می‌کنند. با به‌روزرسانی گوشی استفاده از آن‌ها بیشتر می‌شود. عملکرد کلی آن‌ها بهتر خواهد شد. سرعت خرابی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.گوشی Pixel اولین تلفن دریافت کننده به‌روزرسانی‌های Android و طولانی‌ترین تلفنی است که به‌روزرسانی می‌شود.

اگر قصد به‌روزرسانی دستی ندارید با باز کردن برنامه می‌توانید به Google Play Store دسترسی پیدا کنید. روی سه نوار در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. سپس «تنظیمات» را انتخاب کنید. با انتخاب «به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها» برنامه‌ها اتوماتیک به روز می‌شوند. برای توقف به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها، «Auto-update apps» را انتخاب کنید. اتصال Wi-Fi، باتری، فضای ذخیره‌سازی یا سن دستگاه از جمله دلایل آپدیت نشدن گوشی هوشمند هستند. دستگاه‌های تلفن همراه معمولاً به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند.

اگر به روز رسانی نرم افزار را انجام ندهید چه اتفاقی می‌افتد؟

این امکان وجود دارد که نسخه‌های جدیدتر برنامه‌ها باز نشود. گوشی از ویژگی‌های جدید پشتیبانی نمی‌کند. خطر آلودگی‌های بدافزار و سایر تهدیدات سایبری مانند باج‌افزار‌ها وجود دارد. برای رفع اشکالات و خرابی‌ها به‌روزرسانی منتشر می‌شوند. پیشرفت‌هایی در برنامه‌ها ایجاد می‌کنند. سازندگان با انتشار آپدیت از لپ تاپ، تلفن و سایر ابزار‌های شما در برابر آخرین تهدیدات محافظت می‌کنند. علاوه بر این به‌روزرسانی‌ها مشکلات عملکرد و باگ‌ها را برطرف می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها