تقویت فضای امیدواری و نشاط در دانشگاه

سرپرست دانشگاه لرستان بر تقویت فضای امیدواری و نشاط علمی در فضای دانشگاهی به‌ویژه در بین دانشجویان تاکید کرد
کد خبر: ۱۳۴۷۹۵۷
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی نظری در نشست صمیمی اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه، ادامه داد: استفاده هرچه بیشتر از نخبگان اندیشه‌ورز دانشگاهی و برگزاری هرچه بهتر جلسات و نشست‌های هم‌اندیشی و آزاداندیشی را از جمله اقدامات اثرگذاری در راستای شنیدن نقطه‌نظرات مختلف دانست که می‌توانند به پیشرفت هرچه بهتر و کیفی‌تر دانشگاه، یاری رسانند.
 
وی بیان کرد: از پتانسیل‌های گوناگون انسانی، فیزیکی و علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد در جهت پیشرفت همه‌جانبه‌ی دانشگاه، استفاده شود.
 
 
سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد: استفاده از همه استعدادها و ظرفیت‌های مختلف دانشگاه لرستان می‌تواند به ارتقای شاخص‌های مختلف دانشگاهی و درون‌سازمانی منجر شود. بحث درآمدزایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هم یک موضوع مهم است که می‌بایست به صورت جدی‌تر، درباره‌اش، راهکارهای علمی و کاربردی، تهیه و اجرا شود. 

دکتر مسعود طاهری‌نیا، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان درباره‌ی توانمندی‌های دانشکده مدیریت و اقتصاد برای کمک به پیشرفت دانشگاه، موضوع درآمدزایی دانشگاه، ضرورت توسعه دانشکده مدیریت و اقتصاد و تکمیل پروژه‌ی زیرساختی ساختمانی دانشکده مدیریت و اقتصاد، مطالبی را بیان کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها