بدنسازی و پرورش اندام در استان همدان حرفه‌ای می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت به‌روزرسانی استانداردهای باشگاه‌داری تاکید کرد و گفت: بدنسازی و پرورش اندام در استان همدان حرفه‌ای می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۷۵۵۴

به گزارش جام حم آنلاین همدان، حمید سیفی در دیدار با رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان و همچنین «مجید جامه بزرگ» قهرمان پرورش اندام جهان در مسابقات اسپانیا، اظهار کرد: امروز فعالیت های ورزشی و مدال آوری به واسطه شیوع ویروس کرونا بسیار سخت تر و پر مخاطره تر از پیش است.
وی با بیان اینکه امروز فعالیت ورزشی نیازمند تعریف پروتکل‌ها و برنامه جدید در موارد مختلفی چون تغذیه، بهداشت، مکمل‌ها و غیره است، گفت: متأسفانه علی‌رغم وجود قهرمانان ارزشمندی چون مجید جامه بزرگی در کشور پرورش اندام در کشور به جایگاه والا و اصلی خود نرسیده و به‌صورت حرفه‌ای نیز شناخته نشده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه در استان همدان همه آنچه در توان داشته باشیم برای حرفه‌ای شدن این ورزش انجام خواهیم داد، گفت: ورزش یک صنعت است که باید به‌صورت چندوجهی در ابعاد مختلفی چون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فعال و ورزشکاران را به‌عنوان برندی برتر به جامعه معرفی کند.
وی با بیان اینکه هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان باید از ظرفیت آقای جامه بزرگی استفاده کنند تا بتوانند با برندسازی نسبت توسعه همگانی و حرفه‌ای این رشته دست پیدا کنند، گفت: آنچه امروز باید به‌صورت یک مطالبه جدی قرار بگیرد استانداردسازی اماکن و باشگاه‌های بدنسازی استان همدان است چراکه ورزشکاران این رشته شایسته بهترین زیرساخت‌ها هستند.
سیفی با اشاره به اینکه باید وضع موجود در بدنسازی و پرورش اندام چندین پله ارتقاء یابد، گفت: توسعه همه‌جانبه نیازمند آموزش است لذا توصیه می‌شود برای استانداردسازی فعالیت‌ها با آموزش در اولویت باشد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه طی یک سال اخیر بانک اطلاعاتی قهرمانان استان به‌منظور دسترسی و آگاهی از شرایط تحصیلی، اشتغال، ازدواج، مسکن و غیره تدوین شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: امیدواریم با خرد جمعی و همچنین تلاش جمعی همه دست‌اندرکاران ورزش استان همدان بتوانیم از ظرفیت‌هایی که داریم به‌درستی استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها