مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: پژوهش در حوزه ازدواج موردتوجه سازمان‌های مردم‌نهاد استان همدان باشد.
کد خبر: ۱۳۴۶۸۹۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید سیفی در نشستی که با حضور سازمان مردم‌نهاد جوان صدای زندگی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد بازوان توانمند اداره کل ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی هستند.
وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان باهدف حمایت از سمن‌ها در راستای اجرای امورات فرهنگی و اجتماعی هر اقدامی که در توان باشد انجام خواهد داد، گفت: یکی از برنامه‌هایی که معاونت جوانان اداره کل با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان در دستور کار دارد اعطای اعتبار به سمن‌های فعال در حوزه ازدواج و تعالی خانواده است لذا امیدواریم سازمان‌های مردم‌نهاد استان در این زمینه با جدیت کامل ورود پیدا کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه ازدواج به هنگام مقوله‌ای بسیار مهم در زندگی جوانان است، گفت: آنچه امروز باید در حوزه ازدواج و مباحث فرهنگی بیش‌ازپیش موردتوجه باشد نهادینه کردن آموزش‌ها است چراکه می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند.
وی بر ضرورت انجام پژوهش در زمینه ازدواج تاکید کرد و گفت: دنیای امروز نیازمند بروز شدن و بروز ماندن است چراکه شرایط جامعه، کنش‌ها و واکنش‌ها هر لحظه در حال تغییر است.
سیفی با بیان اینکه سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌تواند در بسیاری از امورات راهگشا باشد، گفت: آموزش در حوزه ازدواج و تعالی خانواده باید از مدارس به‌صورت جدی آغاز شود لذا آمادگی داریم تا در این زمینه تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان منعقد کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها