اولین دوره لیگ کبدی بانوان استان با حضور تیم‌های شهرستان های استان همدان با معرفی تیم همدان به عنوان قهرمان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۳۴۸۵۹۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان سید مصطفی موسوی در این باره گفت: اولین دوره لیگ کبدی بانوان با نام یادواره سردار شهید فریدون ملک زاده برگزار گردید.

رئیس هیئت کبدی با اشاره به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان داشت همه ایران زمین مدیون خون شهدا هستند و باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشیم.

وی ادامه داد مزین شدن اولین دوره لیگ بانوان به نام شهید ملک زاده قطعاً برکات بسیاری را برای هیئت و بازیکنان خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم سهمی در زنده نگه داشتن یاد شهدا داشته باشیم.

 موسوی با اشاره به بالا بودن سطح فنی مسابقات گفت بانوان کبدی کار ثابت کردند که سطح فنی آن ها کمتر از آقایان نیست و این جای امیدواری دارد که استان همدان در قسمت بانوان نیز حرفی برای گفتن در میان حریفان دارد.

وی خاطر نشان کرد در اولین دوره لیگ بانوان به ترتیب شهرستانهای همدان، ملایر و کبودراهنگ در سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند و برای اولین بار این مسابقات زیر نظر کمیته فنی مسابقات قرار داشت و اعضای آن از نزدیک نظاره گر رقابت بانوان کبدی کار بودند.

رئیس هیئت کبدی استان ادامه داد در این دوره از مسابقات سرمربی گری تیم همدان را خانم رحمانی و سرمربی گری تیم ملایر خانم اسدی و سرمربی گری تیم کبودراهنگ خانم چایانی بر عهده داشتند

در پایان مسابقات سید مصطفی موسوی به نمایندگی از جامعه کبدی استان از خانواده سردار شهید ملک زاده تقدیر به عمل آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها