افتتاح ۳ پروژه کار افرینی در پارسیان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان طی سفر به پارسیان از ۳ پروژه بهره برداری و همچنین ۲ پروژه متقاضی تسهیلات را مورد بازدید و بررسی قرار داد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان طی سفر به پارسیان از ۳ پروژه بهره برداری و همچنین ۲ پروژه متقاضی تسهیلات را مورد بازدید و بررسی قرار داد.
کد خبر: ۱۳۴۶۷۰۵

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان طی سفر به پارسیان از سه  پروژه بهره برداری و همچنین ۲ پروژه متقاضی تسهیلات را مورد بازدید و بررسی قرار داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هادی ابراهیمی روز گذشته طی سفری به شهرستان پارسیان در اولین روز از هفته جهانی کارآفرینی پس از حضور در گلزار شهدای گمنام شهر پارسیان با حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه شهرستان دیدار کرد و پس از این دیدار با شیخ احمد خنجی امام جمعه و جماعات اهل سنت شهرستان پارسیان نیز دیدار کرد و ضمن ارائه گزارشات و شنیدن مطالبات و نقطه نظرات ائمه جمعه شیعه و سنی بر لزوم تلاش برای نهادینه سازی فرهنگ کار و تلاش با نگاه به توسعه اقتصادی پایدار تاکید کرد.

 

ابراهیمی بعد از دیدار با ائمه جمعه راهی فرمانداری پارسیان شد و با مجتبی رضاپور فرماندار شهرستان در نشستی دیدار کرد و در این نشست چالش های اشتغال و کارآفرینی شهرستان بررسی و برنامه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در شهرستان تبیین شد.


از دیگر برنامه های مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افتتاح کشتارگاه دام نور مسیل پارسیان در روستای بمبری، بهره برداری از جایگاه سوخت اتاقکی در روستای سروباش و بهره برداری از گلخانه سبزی و صیفی طالبی در روستای هشنیز بود.

وی همچنین از منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، طرح بسته بندی شریفی در روستای خردو(متقاضی تسهیلات) و طرح پرورش لاور میگو در منطقه نیرم که متقاضی تسهیلات است بازدید کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها