با دستگیری پنج متهم ، راز قتل زوج میانسال در داراب پس از یک سال فاش شد.
کد خبر: ۱۳۴۴۲۲۶

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین،سرهنگ "كاووس حبيبي" ، رئیس پلیس آگاهی استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از مفقودي يك زن و شوهر 59 و 69ساله در سال 99 در روستایی در شهرستان داراب، پيگيري موضوع برای پیدا کردن آنان به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي استان با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند كه پسر مرد مفقود شده 4 نفر را اجير كرده كه پدر و (مادر ناتني) خود را به قتل برسانند.

رئيس پليس آگاهي استان گفت: كارآگاهان در تحقيقات تكميلي به نتيجه رسيدند كه عاملان مفقودي توسط 4 نفر با اسلحه كمري به قتل رسيده‌اند و در قناتي در اطراف روستاي "نره‌شهر" از توابع شهرستان داراب دفن شده‌اند.

سرهنگ "حبيبي" با بيان اينكه كارآگاهان پس از هماهنگي با مقام قضائي موفق شدند هر 4 متهم (35 الي 45 ساله) طي دو عمليات ضربتي دستگير كنند، تصريح كرد: در بازرسي از مخفيگاه يكي از متهمان يك قبضه اسلحه كمري و يك تيغه خشاب و 5 فشنگ مربوطه كه در صحنه قتل از آن استفاده شده است كشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه متهمان در بازجويي اوليه علت قتل را اجير شدن از سمت فرزند مقتول اعلام كردند، عنوان داشت: اجساد متوفيان با كمك عوامل امدادي در قنات 8 متري در اطراف روستاي "نره‌شهر" از توابع شهرستان داراب كشف شد.

وي با بيان اينكه هر 4 متهم و فرزند مقتول كه با يكديگر نقشه قتل كشيده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند، خاطر نشان كرد: پليس با كساني كه بخواهند باعث اخلال در نظم و امنيت شوند به شدت و برابر قانون برخورد مي‌كند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها