مردی که در جریان درگیری بر سر موادمخدر مرتکب قتل شده بود، پس از دو سال و نیم فرار دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۴۴۰۴۹

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین ، سرهنگ محمد نادربیگی ، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: 25 اردیبهشت سال 98 خبر فقدانی یک مرد 41 ساله در یکی ازمناطق شهرستان کرج به پلیس اعلام و بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.


وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که فردی که مفقودی آن اعلام شده چند روز قبل به دلیل اختلاف حساب برسرخریدوفروش موادمخدربا یکی از قاچاقچیان مواد مخدر مراجعه و پس از آن خبری از او دریافت نشده است.


رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و انجام اقدامات پلیسی-اطلاعاتی متوجه شدند که به دلیل بروز اختلاف بین مفقود پرونده با فروشنده مواد مخدر یک درگیری خونین بین آن ها رخ داده که در پی آن فرد مفقود به قتل رسیده و قاتل به یکی از استان های شمالی کشور گریخته است.


این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل پس از اطلاع از تحت تعقیب بودنش دائم نقل مکان کرده و از استانی به استان دیگر متواری می شد، تصریح کرد: کارآگاهان پس از 2 سال انجام تحقیقات گسترده در زمینه محل های تردد متهم، در نهایت مخفیگاه او را در یکی از روستاهای دور افتاده استان های همجوار شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.


سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف صریح متهم به انجام قتل به دلیل اختلاف حساب در خرید و فروش مواد مخدر، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها