بازیگر فصل تازه "روزگار جوانی" بیان داشت:

سریال روزگار جوانی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت

لاله صبوری عنوان کرد که هر چند شرایط امروز تلویزیون نسبت به گذشته بسیار متفاوت است و دیگر نمی‌توان از سریالها، انتظارات دهه‌های قبل را داشت ولی فصل تازه "روزگار جوانی" درمجموع توانسته توجه مخاطب را موجب شود.
کد خبر: ۱۳۴۳۸۱۵

لاله صبوری بازیگری که با فصل سوم‌ "روزگار جوانی" روی آنتن است در این باره به جام جم گفت: موقعیت رسانه‌ای امروز خیلی خیلی فرق دارد با دو دهه قبل و حتی همین پنج سال پیش چون شتاب استفاده از گوشی‌های هوشمند باعث شده بسیاری از ساختارهای رسانه‌ای زیر و رو شوند‌.

این بازیگر ادامه داد: در دهه هفتاد و هشتاد تقریبا تنها وسیله سرگرمی مردم، تلویزیون بود ولی این سالها به غیر از ماهواره و شبکه خانگی، پلتفرم‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی را هم داشته‌ایم که هر یک، مخاطب خود را دارند‌ و نمی‌شود آنها را کتمان کرد بلکه باید با درنظر گرفتن تاثیرگذاری آنها به تولید و عرضه محتوا در رسانه‌های رسمی پرداخت.

صبوری افزود: فصل سوم "روزگار جوانی" در دورانی روی آنتن رفته که واقعا جلب نظر بینندگان، کار سختی است و با این وجود فضای داستانی سریال و پرداخت ماجراجویانه‌ای که در سریال می‌بینیم باعث شده نسبتا اقبال مخاطبان به کار، مثبت باشد.

بازیگر "کمربندها را ببندیم" بیان داشت: "روزگار جوانی۳" کارگردان باتجربه و قابل اعتمادی به نام اصغر توسلی دارد که هم درک خوبی از فضای امروز رسانه‌ای دارد و هم خوب بلد است با جوان‌ترها کار کند و برای همین سریالی ساخته که بی سروصدا و حاشیه، مردم را سرگرم می‌کند.

این بازیگر درباره نقش آفرینی در سریال "روزگار جوانی۳" بیان داشت: نقشم در سریال از آن‌ نقشهای شیرین و بامزه‌ای است که هم خودم از آن لذت بردم و هم بیننده‌. شخصیتم در سریال زنی است متاهل و دارای فرزند که با وجود سن و سال بالای فرزند ولی همچنان بازیگوشی‌های خود را دارد و شیطنت‌هایش در قبال همسر و فرزند، لحظات کمدی می‌آفریند.

وی ادامه داد: شخصا خیلی سعی می‌کنم در بازیهایم حتی رگه‌هایی از تکرار هم نباشد و هر کاراکتری را در خدمت متنی که پیشنهاد می‌شود بررسی کنم و به آن، روح بدهم. درباره "روزگار جوانی۳" به غیر از خود نقش که دوست‌داشتنی بود، تعاملی که با اصغر توسلی کارگردان کار داشتم باعث شد نقش به گونه‌ای نزدیک به خواسته کارگردان، مصور شود.

بازیگر "جنگ۷۷" درباره رویکردهای مختلف به فصول مختلف "روزگار جوانی" گفت: دو فصل قبلی سریال در کنار معرفی تعدادی بازیگر توانا، مورد توجه کامل مخاطبان هم قرار گرفته بودند و حالا در فصل تازه باز هم تلاش شده که بازیگرانی توانا معرفی شوند و داستان هم به‌روز و سرگرم‌کننده باشد. سطح بازیها را که می‌بینیم، کار، یکدستی خوبی دارد و امیدواریم که فصل سوم سریال هم مانند دو فصل قبل ماندگار شود.

حامد مظفری/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها