ارتقا کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: کیفیت خدمات و تجهیزات حمل و نقل عمومی استان به منظور ترغیب مردم به استفاده از این ناوگان ارتقا می‌یابد.
کد خبر: ۱۳۴۳۴۶۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: عباس شرفی افزود: با توجه به رشد روزافزون وسایل نقلیه شخصی، کاهش اقبال به حمل و نقل عمومی، مشکلات و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا و تحمیل خسارات فراوان به حمل و نقل مسافر،مشکلات فعالان این حوزه، احصا شده است و پیگیری دغدغه های آنها هستیم.
 
وی ادامه داد: برای تحقق اهداف توسعه بخش حمل و نقل عمومی و ترغیب مردم به استفاده از این ظرفیت، باید کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.
 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز عنوان کرد: در جلساتی با شهرداران سراسر استان، موضوع ارتقای سطح خدمات پایانه های مسافر در حال پیگیری است.
 
میثم قدمی بر ضرورت ارتقای خدمات و ایمنی ناوگان اتوبوس تاکید کرد و ادامه داد:  با توجه به اهمیت آزادراه خرم آباد-بروجرد در کاهش زمان، سوخت و هزینه سفر، انتظار می رود پلیس و دستگاه های ذیربط ممنوعیت تردد اتوبوس ها از این محور را لغو نمایند.
 
وی ادامه داد: تعداد ناوگان باری لرستان ۹ هزار و ۱۶ دستگاه و ناوگان مسافربری آن یکهزار و ۱۹۴ دستگاه است و ۹۳ شرکت حمل و نقل باری و ۸۸ شرکت حمل و نقل مسافری در استان فعال هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها