همزمان با برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام

31 زندانی نیازمند از زندان آزاد شدند

۳۰ زندانی نیازمند مالی از زندان های ایلام آزاد شدند

رییس کل دادگستری ایلام از آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۳۴۶۰
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ علی دهقانی ، در آیین آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته وحدت با همکاری ستاد دیه و موسسه چتر خوشبختی میهن (وابسته به گروه صنعتی میهن) تعداد ۳۰ زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شدند.
 
وی فلسفه کاری ستاد دیه و آزادی زندانیان با همت خیرین و نیکوکاران را یک کار انسان دوستانه و خداپسند برشمرد و گفت: برخی افراد تنها به دلیل مشکلات مالی و بدون هیچ جرم عمدی راهی زندان می شوند که باید حمایت شوند.

رییس کل دادگستری ایلام  اقدامات تامینی و تربیتی را در زندان جدید ایلام منطبق با اصول زندانبانی اسلامی دانست و تاکید کرد: مهارت آموزی یکی از موارد قابل توجه در زندان برای حرفه آموزی و تامین اشتغال و درآمد افراد است.
 
رشد چشمگیر آزادی های زندانیان جرائم غیرعمد

مدیرکل زندان های استان ایلام نیز به در این آیین به رشد چشمگیر آزادی های زندانیان جرائم غیرعمد در یکسال اخیر با همکاری ستاد دیه، خیرین و نهادهای حمایتی اشاره کرد و خواستار تعامل و جذب کمک های مردمی برای آزادی زندانیان مالی شد.

مجید احسانی اظهار داشت: امیدواریم که فعالیت خیرین در آزادسازی زندانیان همچنان ادامه داشته باشد تا از بسیاری از آسیب ها جلوگیری شود.

وی افزود: در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۵۰ زندانی دیگر آزاد شدند که با احتساب این افراد شمار آنها به ۸۰ نفر در سال جاری رسیده است.
 

رییس کل دادگستری، رییس دادگاه های عمومی و انقلاب، بازرس کل استان، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، نمایندگی آستان قدس حرم رضوی در استان، مسئولین تبلیغات اسلامی، قاضی ناظر بر زندان و دیگر مدیران استانی در این مراسم حضور داشتند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها