وزیر کشور در آئین تکریم و معارفه استاندار زنجان:

تغییر مدیریتی فضایی برای بهره‌مندی از ایده‌های جدید است

وزیر کشور تغییر مدیریتی را فضایی برای بهره‌مندی از ایده‌های جدید دانست و گفت: تغییرات مدیریتی در استان باید منشا تحول و جهش به سوی توسعه و رشد باشد و وجود منابع طبیعی و انسانی در زنجان نشانگر توانایی آن در تبدیل شدن به الگو در بسیاری از حوزه ها است.
وزیر کشور تغییر مدیریتی را فضایی برای بهره‌مندی از ایده‌های جدید دانست و گفت: تغییرات مدیریتی در استان باید منشا تحول و جهش به سوی توسعه و رشد باشد و وجود منابع طبیعی و انسانی در زنجان نشانگر توانایی آن در تبدیل شدن به الگو در بسیاری از حوزه ها است.
کد خبر: ۱۳۴۱۸۷۷
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ دکتر احمد وحیدی در آئین تکریم و معارفه استاندار زنجان که  برگزار شد، ایستادگی ملت ایران در مقابل تحریم ها تهدیدها و فشارهای دشمنان را بی‌نظیر و بهت‌آور توصیف کرد و گفت: دولت سیزدهم به اراده الهی و خواست مردم در جایگاه خدمتگزاری قرار گرفته و باید نشان دهد که ما حتما می‌توانیم بر دشمن ستمگر پیروز شویم.

وزیر کشور مسئولیت مدیران را تحقق عملی خواست اصلی ملت در حفظ ارزش‌ها علیرغم جنگ اقتصادی دشمنان دانست و گفت: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و ما محکوم به پیروزی در جنگ اقتصادی دشمنان هستیم زیرا مسیر ظهور در گذر از این گردنه‌هاست.

وی اولین و مهمترین پتانسیل استان زنجان را ظرفیت عظیم معنوی آن برشمرد و تصریح داشت: زنجان عزیز با ارزش های بالا و لقب ارزشمند "پایتخت شور و شعور حسینی"، باید محلی برای تجلی عملی این شور و شعور باشد و هیچ مشکل و مانعی را در مسیر نپذیرد و به سمت قله‌های پیروزی گام بردارد.

احمدی وحیدی افزود: تغییرات مدیریتی در استان باید منشا تحول و جهش به سوی توسعه و رشد باشد و وجود منابع طبیعی و انسانی در زنجان نشانگر توانایی آن در تبدیل شدن به الگو در بسیاری از حوزه ها نظیر مقابله با فساد و فقر است.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب خدمات شایانی در کشور ارائه شده و امروز ما در نقطه جهش قرار داریم، ابراز امیدواری کرد: دست در دست هم برای ایجاد دولت اسلامی باید تلاش کنیم.

وی در بیان ویژگی های دولت اسلامی ابراز داشت: دولتی که تبعیض، رشوه و فساد در آن راه ندارد، هر مسئولی خود را خادم مردم میداند، همه نیت‌ها الهی است و همه کار و تلاش میکنند و از تنبلی به دور اند و دولتی که منابع را ضایع نمی‌کند و از اسراف و تبذیر به دور است و ارزش ها در آن حرف اول را می زنند یک دولت اسلامی است.

وحیدی گفت: در دولت اسلامی جامعه اسلامی آماده تحقق می شود و تمدن اسلامی شکل می گیرد. لذا باید گام های بلندتری برداریم تا در تمدن نوین اسلامی زمینه ظهور را فراهم کنیم.

وزیر کشور تاکید کرد: نیازمند همدلی و همسویی مدیران هستیم تا این آرمان های بلند برای وفاق اجتماعی، انسجام اجتماعی و رفاه مردم فراهم شود.

وی با معرفی استاندار جدید زنجان افزود: محسن افشارچی انسانی فرهیخته، دانشمند، اهل علم و دانش است که با استفاده از ظرفیت های استان و ارتباط صمیمانه با مردم در جهت رشد و توسعه استان تلاش خواهد کرد تا به قله های درخشان پیروزی برسیم.

وزیر کشور همچنین در پایان این مراسم از خدمات فتح الله حقیقی، استاندار قبلی زنجان قدردانی کرد.
در بخش دیگری از این جلسه آیت‌اله خاتمی، مسئولیت ها را میدان امتحان مدیران دانست و اظهار داشت: مدیران باید در میدان عمل باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان به قرارگیری در آستانه برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان اشاره کرد و افزود: زنجان پیشینه درخشانی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دارد و نخستین تضاهرات زنان در راه دفاع از انقلاب در این استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان در اغتشاشات سال ۹۶ نیز بسرعت صف خود را از فتنه‌گران جدا کردند و بعنوان اولین استان در اقدامی خودجوش در دفاع از نظام اسلامی به خیابان‌ها آمدند.

در این جلسه رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس، در دست گرفتن سکان اداره کشور توسط جریان انقلابی فرصتی جدید و ناشی از نجابت، تدین و بصیرت مردم دانست و گفت: انتظار داریم با نگاه عادلانه و توجه به تمامی ظرفیت‌های طبیعی و انسانی استان زنجان، قدردان مردم و شاهد توسعه استان باشیم‌.

در ادامه نیز استاندار سابق زنجان گزارشی از اقدامات سه ساله خود در دوران تصدی مدیریت استان ارائه نمود و گفت: تلاش کردیم نقشه راه ترسیم شده در استان را با هدف ایجاد هماهنگی در مدیران استان و فرهنگسازی مدیریت انقلابی و جهادی اجرا نماییم.

وی به دستاوردهای چشمگیر استان بویژه در حوزه های حمایت از تولید، صادرات، حمل و نقل و رشد واکسیناسیون عمومی نیز اشاره کرد.

در پایان لوح تقدیر وزیر کشور به استاندار سابق و حکم مسئولیت استاندار جدید اعطا شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها